וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית וכוכב טלוויזיה ייחקרו בחשד לשימוש בסמים

4.4.2014 / 0:03

בערוץ 10 דווח כי המשטרה צפויה לחקור כוכב טלוויזיה, שחקנית תיאטרון מפורסמת ומפיק בחשד לשימוש בסמים קשים. זאת לאחר שמעצר חשוד בסחר בסמים הובילה לרשימת לקוחות

המשטרה עצרה לאחרונה את אייל פלג, לשעבר הבעלים של המועדונים שלוותא ורגינה לאחר שעל פי החשד הפיץ סמים - כך הותר אתמול (חמישי) לפרסום. בתחילה ניסו במשטרת תל אביב להסתיר את היקף פעילותו ונמנעו לספר כי בין לקוחותיו נמנית שורה של מפורסמים. רק אמש, בעקבות הפרסומים בערוצי הטלוויזיה, הודו במשטרה כי בין הלקוחות שלו שורה של מפורסמים שאמורים להיחקר בזמן הקרוב כמי שרכשו ממנו סמים. בכוונת המשטרה להשתמש בעדותם על מנת להפלילו.

בין הצפויים להיחקר: כוכב טלוויזיה מפורסם, שחקנית תיאטרון מפורסמת ומפיק אופנה בכיר - כך פורסם בערוץ 10. על פי החשד, הוא סיפק לשלושה קוקאין. ככל הנראה, עם מעצרו נתפסה רשימה ובה כ-30 לקוחות, בהם גם הדמויות הידועות.

עוד בוואלה! חדשות:
עבריין שעקץ קשישים בארה”ב שב לרצות עונשו בארץ
שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו מינית קטינים
סרסור הנערות: ”התחברו דרך בנות שאהבו השפלות”

בחודש נובמבר האחרון נקשר שמו של הזמר אייל גולן במעורבות בפרשת בעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות והדחתן לשימוש בסמים. שלושה חודשים לאחר מכן החליטה פרקליטות מחוז תל אביב לגנוז את התיק בעילה של חוסר ראיות מספיקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחשד בעבר באחזקת סם החשוד כקוקאין. רמי קליינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2009, עוכב הזמר רמי קלינשטיין בנמל תל אביב בחשד להחזקת סמים ולשימוש בהם. לדברי גורם משטרתי אז, שוטרים הבחינו בשני גברים שעוררו את חשדם וביקשו לערוך עליהם חיפוש. התברר כי אחד מהם הוא הזמר המפורסם, וברשותו נמצאו מספר גרמים של סם החשוד כקוקאין.

השוטרים החרימו את החומר, וקלינשטיין נלקח לחקירה במשטרה. בסיומה הוא שוחרר בערבות עצמית והוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום. קלינשטיין מסר בתגובה, כי לא נעצר ולא נתפס. "נשאלתי כמה שאלות על ידי השוטרים ונסעתי הביתה", אמר.

עדכון ראשון: 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully