וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאר של רינגו: מתופף החיפושיות מוכר את האחוזה באנגליה

האחוזה המפוארת של רינגו סטאר כוללת מנחת מטוסים, אורוות סוסים, בריכה עם גג נפתח ורוח של חיפושיות באוויר. עכשיו, היא עומדת למכירה ב-20 מיליון פאונד

רינגו סטאר מקבל כוכב על שדרת הכוכבים של הוליווד. Chris Pizzello, AP
הסטאר של רינגו/AP, Chris Pizzello

הוא לא היה המתופף הכי מוכשר שהביטלס יכלו לצרף לרביעייה, אבל דבר אחד היה לו בערימות: מזל (כזה שכל מתופף בעולם מאחל לעצמו). רינגו סטאר היה במקום ובטיימינג הכי מוצלחים בתעשיית המוזיקה של כל הזמנים, מה שסלל לו בהמשך דרך בטוחה לפיתוח קריירה עצמאית ויציבה בפירוק הלהקה. על פי דיווח הדיילי מייל, הונו של סטאר בן ה- 74 מוערך ב-170 מיליון פאונד וזו הזדמנות מצוינת עבורו למכור את האחוזה העצומה בה הוא מתגורר עם משפחתו. האחוזה ששוכנת בסוריי שאנגליה נרכשה על ידי סטאר ב-99' בסכום של 2 מיליון פאונד. 15 שנה מאוחר יותר הוא מוכר אותה פי עשרה.

צפו: דירת הרווקים של סטאר והריסון עומדת למכירה

האחוזה המפונפנת מוכיחה כי לחיפושית יש סטייל גם בתחום המגורים. הנכס שנראה למרחקים באזור Cranleigh נבנה במאה ה-17, שסטאר וזוגתו ברברה באך החליטו לשמור על מאפייני האדריכלות האותנטיים. על עיצוב הפנים הופקד ניקולס האסלם - מעצב הפנים של המפורסמים והמעושרים באנגליה. האסלם מעיד בראיון שנערך בדיילי מייל כי יותר מחלוקת החללים, הצבעים והטקסטורות, לרינגו היה חשוב במיוחד חדר מוסיקה. כזה שבו הוא יוכל לרכז את תקליטי הזהב ומערכות התופים. חדר מוסיקה נוסף עוצב כמו אולם נשפים והוא מיועד להופעות אינטימית. עוד באחוזה אפשר למצוא 6 חדרי שינה עצומים, 6 אולמות קבלה, אולם קולנוע, בריכה פנימית עם גג נפתח, חדר כושר, מנחת מסוקים ואורוות סוסים.

מסתבר שרינגו ובאך שהכירו על סט הסרט "איש המערות" ב-81', אוהבים לבשל ומכאן, המטבח שתוכנן עבורם נעשה משיקולים פונקציונאליים (ולא ליופי בלבד). יש אפילו גינת תבלינים שמקיפה את האחוזה לטובת התפריט הקולינרי בבית אותה סטאר מטפח במיוחד.

הסיבה העיקרית שבגינה החיפושית החליט למכור את הבית ששירת אותו למעלה מעשור, היא הזמן המרובה שהוא מבלה על קו לוס אנג'לס לונדון. הכתובת החדשה של סטאר ובאך תהיה בעיר המלאכים עם גיחות ממלכתיות לבירה הבריטית לא לפני שהזוג ישלשל לחשבונו עוד 20 מיליון פאונד.

עוד בתים של מפורסמים:
אחוזת החלומות של קים קרדשיאן וקניה ווסט
ריהאנה מתבצרת בבית מבטון
צ'לסי קלינטון התקמבנה על דירה בלב התפוח

האחוזה של רינגו סטאר עומדת למכירה. Knight Frank,
הסלון של סטאר ובאך - אף צבע לא קופח/Knight Frank
האחוזה של רינגו סטאר עומדת למכירה. Knight Frank,
אולמות קבלה יש כאן בשפע/Knight Frank
הביטלס. Keystone, GettyImages
החלום הרטוב של כל מתופף/GettyImages, Keystone
האחוזה של רינגו סטאר עומדת למכירה. Knight Frank,
בריכת שחייה עם גג נפתח/Knight Frank
האחוזה של רינגו סטאר עומדת למכירה. Knight Frank,
מבט מלמעלה על האחוזה האותנטית מהמאה ה-17/Knight Frank
רינגו סטאר וברברה באך. ספלאש
סטאר ובאך עוברים לעיר המלאכים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully