וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר, מתחמם: ברשת מפשירים את "אקס פקטור"

13.10.2014 / 15:53

אחרי שבועות של הקפאה כתוצאה מהפסדי "צוק איתן" החליטה זכיינית ערוץ 2 לתת אור ירוק להפקת "אקס פקטור". בימים אלה נערכים בחברת "אבוט המאירי" לאודישנים לעונה השנייה

אקס פקטור. באדיבות רשת, צילום מסך
אקס פקטור/צילום מסך, באדיבות רשת

אפשר להתחיל ולחמם את הגרון: אחרי שבועות של הקפאה החליטה זכיינית ערוץ 2 רשת לתת שוב אור ירוק להפקת "אקס פקטור" ולצאת לדרך עם עבודה על העונה השנייה של התכנית. כזכור, זו הופסקה ונדחתה בשל הפסדים כספיים שנגרמו לרשת בשל תקופת השידורים של "צוק איתן".

משבר ברשת: קיצוצים בהפקות, הקפאת תוכניות

הקפאת הפקת "אקס פקטור" הייתה, כאמור, צעד עליו הכריזה הזכיינית לצד הקפאת הפקות נוספות - בהן "משחקי השף", "שנות ה-80", "בלתי הפיך", "רד ודביר", והפקות אחרות שהיו בשלבי פורמט ראשוניים. בזכיינית מסרו אז כי הם "מצרים על צעדי ההתייעלות הקשים שעלינו לבצע בימים אלה, אולם במהלך תקופת 'צוק איתן' ספגנו הפסדים קשים אשר מצריכים מאתנו לבצע שינויים והתאמות בתזרים המזומנים של החברה וכתוצאה מכך גם בלוח השידורים".

בימים אלה נערכים בחברת "אבוט המאירי" לאודישנים לעונה השנייה, ובמקביל משלימים את גיבוש צוותי העורכים והמפיקים של העונה. בסוף החודש הזה הם אף ייערכו ערב אודישנים בבר הגייז "אוויטה" שבתל אביב. העונה הקודמת והראשונה של "אקס פקטור" בישראל עלתה לשידור בסוף אוקטובר וגמר התכנית שודר בסוף ינואר, כך שהייתה זו עונה חורף.

כעת, אחרי דחייה של שבועות רבים בתחילת ההפקה, ניכר כי העונה לא תעלה לשידור לפני קיץ 2015 ואולי אף מאוחר מכך. כזכור, פיצול ערוץ 2 ומעבר של הזכייניות לשידור של שבעה ימים בשבוע מתוכנן - כך לפי משרד התקשורת - לאפריל 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully