וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: "חי בלילה" יוצאת לפגרה

29.1.2015 / 15:56

תכנית הלייט נייט של קשת תצא לפגרה מוקדמת בשל תחילת שידור תעמולת הבחירות בערוצי הטלוויזיה המסחרית. תשדירי הבחירות יעלו על המסכים ב-3 במרץ, ו"חי בלילה" תחזור לעונה חדשה ביוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדב בורנשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית הלייט נייט האקטואלית של קשת "חי בלילה" בהנחיית נדב בורנשטיין תסיים את עונתה השלישית מוקדם מהצפוי ותצא לפגרה מוקדמת, זאת בשל שיבוץ תשדירי הבחירות בשעת השידור שלה. סיום העונה השלישית של "חי בלילה" תוכנן במקור לקראת פסח 2015, אולם היום נמסר לחברי מערכת התכנית כי היציאה לפגרה הוקדמה ל-3 במרץ. התכנית צפויה לחזור לעונה חדשה בחודש יוני.

בעונתה השלישית מתמקדת "חי בלילה" בסיקור הזירה הפוליטית ברשתות החברתיות תוך ביקורת של המועמדים והקמפיינים ובדגש על ניתוחי השיח ברשת והזוויות שלא סוקרו. בנוסף, שולבו גם בדיקות ותחקירים מיוחדים כמו "מדד הנגישות" שהוצג בתוכנית פתיחת העונה ודירג את זמינות הפוליטיקאים ברשת. ב-17 בפברואר תשודר תוכנית מיוחדת לציון חודש לבחירות שבה, בין השאר, יוכתר גם קמפיין הרשת המצטיין.

מאז עלתה לראשונה בחודש אוגוסט 2013, "חי בלילה" היא תוכנית הלייט נייט האקטואלית הנצפית בישראל ואף אוחזת בנתון שיא לרצועה עם 27.1% לתכנית הנצפית ביותר. בימים אלו "חי בלילה" מועמדת זו השנה השנייה לפרס תוכנית המגזין והפנאי הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully