וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחות השידורים של רשת וערוץ 10 אושרו לאחר מקצה שיפורים

24.2.2015 / 10:06

הרשות השנייה אישרה אתמול את לוחות השידורים של ערוץ 10 ושל רשת למחצית הראשונה של 2015, אולם רק לאחר שאלה עברו מקצה שיפורים - בערוץ 10 נדרשו להוסיף דרמה, וברשת נדרשו לתקן את היחס בין הריאליטי והסוגה העילית

בניין רשת, ערוץ 2. דוד אברהם, מערכת וואלה! NEWS
נשלחו למקצה שיפורים. בניין רשת/מערכת וואלה! NEWS, דוד אברהם

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אישרה את לוחות השידורים של זכייניות הטלוויזיה למחצית הראשונה של 2015, לאחר שרשת וערוץ 10 תיקנו את לוחות השידורים שהגישו. קשת, לעומתן, הציגה עמידה המלאה בכלל מחויבויות התוכן.

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, בראשות עו"ד דורלי אלמגור, קיבלה את הנתונים המשלימים שנדרשו מהזכיינים. ההשלמות נדרשו לאחר שלוחות ותכניות העבודה שהוצגו בפני הועדה על ידי הזכיינים בדיון הקודם לא עמדו בדרישות הקבועות ביחס לתמהיל התכניות הדרוש. על פי החלטת המועצה בדיונה הקודם בנושא, נדרש ערוץ 10 להראות השלמות בתכניות סוגת הדרמה ואילו עבור הזכיינית רשת נדרש תיקון היחס בין הפקות הריאליטי לתכניות סוגה עילית. שני לוחות השידורים אושרו כאמור לאחר שהציגו הזכייניות השלמות ללוח השידורים.

ועדת טלוויזיה הוסיפה והנחתה את הנהלת הרשות השנייה לטפל בחומרה בכל חריגה מהמחויבויות התכניות הנדרשות וכי כל חריגה תטופל כהפרה, לרבות סנקציות כספיות במידת הצורך.

לדברי יו"ר הוועדה, עו"ד דורלי אלמגור, "שלוש הזכייניות הציגו לוח עשיר ומגוון אשר ניכרות השקעה ומחשבה רבה בבנייתו. על הזכייניות לתת מענה מלא לכלל המחויבויות המכרזיות שלהן וזאת על מנת לספק לציבור הצופים את השירות הטוב ביותר, ובכלל זה שידור של תוכניות איכותיות ומעניינות מסוגה עילית הכוללות דרמה, תעודה, תחקירים ותוכניות מיוחדות."

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' הוסיפה, כי: "כללי הרשות השנייה נועדו להגן על האינטרס הציבורי ולהבטיח כי הטלוויזיה המסחרית בישראל תשרת את הציבור הרחב ותציג תמהיל מגוון של תכניות וסגנונות תוך שמירה על הקהילה היוצרת בישראל. לוחות השידורים שאושרו אמש תחת הסתייגות משקפים רוח זו ואני שמחה, כי הזכייניות רשת ו-10 ביצעו את ההתאמות הנדרשות במהירות וביעילות תוך רכישת תכניות דרמה נוספות לשידור בחודשים הקרובים. הרשות תוסיף לעקוב אחר השלמת הזכייניות את מחויבויותיהן ועמידה בהן לאורך השנה ותפעל בחומרה בכל מקרה של חריגה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully