וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נשוי הזמין בחורה מסתורית לסאונה - והתעורר למחרת בלי אשכים

השחקן הרוסי דמיטרי ניקולייב הזמין בחורה בלונדינית שהכיר בפאב לבלות איתו את הלילה בסאונה - וכשהתעורר גילה שאשכיו הוסרו בניתוח. משטרת רוסיה מאמינה שהוא נפל קורבן לכנופיית סוחרי איברים

המגיש דמיטרי ניקולב בבית החולים. Life News, צילום מסך
דמיטרי ניקולייב מתאושש בבית החולים/צילום מסך, Life News

דמיטרי ניקולייב, בן 30 ממוסקבה, שחקן בסדרות אופרות סבון בעבר וכיום מאייר בסדרות אנימציה לילדים, יצא לשתות בבר אחרי הופעה בתאטרון מקומי. הוא הכיר שם אישה בלונדינית מסתורית שניגשה אליו ופתחה עימו בשיחה. זמן קצר לאחר מכן הם עצרו מונית ונסעו לסאונה הקרובה לאזור - שם הם שתו בירה והתנשקו. הדבר הבא שניקולייב זוכר זה שהוא התעורר, הרגיש כאב אקוטי מתחת למותניים וראה דם על המכנסיים שלו. מאוחר יותר התברר לו שאשכיו חסרים והם ככל הנראה נלקחו ע"י כנופיית סוחרי איברים.

"פגשתי בחורה בבר ואז לקחנו מונית לסאונה. אני זוכר שהיה לי בירה, אבל אני לא זוכר יותר מזה", הוא סיפר, "כשהתעוררתי חשבתי שזה רק חתך, אבל הרופאים סיפרו לי שסוממתי ושהאשכים שלי הוסרו". דמיטרי בילה שעות בטיפול הנמרץ ועבר שני ניתוחים לא פשוטים כדי לסגור את הפצע.

משטרת רוסיה מאמינה שדמיטרי נפל קורבן לכנופיית סוחרי איברים בשוק השחור. מאחר שבוצע חתך נקי במקום ועורו נצרב – המנתחים מאמינים שגנב האשכים הוא רופא במקצועו או וטרינר.

חשוב לציין שדמיטרי בכלל נשוי ואת הערב הבלתי נשכח הזה הוא העביר ללא ידיעת אשתו. בזמן שאושפז הוא יצר קשר עם אשתו וסיפר לה שהוא נאלץ לעבור ניתוח חירום באיבר המין שלו בגלל מחלה קשה ופתאומית. עכשיו, כששמו מופיע בכל אתרי החדשות, היא בטח כבר יודעת את האמת.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully