וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ייסון פריסטלי?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

20.3.2015 / 2:07

אם ברנדה השתנתה כל כך, אז למה לא לבחון גם מה קרה למראה של החצי הגברי שלה מ"בוורלי הילס 90210" המיתולוגית - ברנדון וולש? צפו וגלו איך ג'ייסון פריסטלי התבגר. וואלה! סלבס פיץ' פיט

אימג'בנק GettyImages

וואלה! סלבס הביאה לכם את מתיחת הפנים של התאומה (לשעבר) והנמסיס הנוכחית של ברנדון וולש, שאנן "ברנדה" דוהרטי, וכעת ממשיכה קאמבק לימי "בוורלי הילס 90210" העליזים. הפעם מן הסתם, מהזווית הגברית - עם פניו של כוכב הסדרה, השחקן ג'ייסון פריסטלי, שכתב בספר הזכרונות החדש שלו עד כמה השחקנית שלצדו היתה "דיווה". היא התרגזה, כך שהתוצאה היא קאמבק לכותרות של שניהם.

פריסטלי הקנדי, עדיין חתיך כיום בגיל 45, החל את קריירת המשחק שלו במהלך האייטיז של המאה הקודמת. אל הוליווד, הגיע בשנת 1989, אז נבחר לשחק את הדמות הראשית בדרמה המיתולוגית על הריץ' קידס של בוורלי הילס והפך לסטאר בינלאומי. מאז ברנדון, השאר היסטוריה של כמה סרטים כושלים, נייסון כנהג מרוצי מכונית (שאפילו נקלע לכמה תאונות קשות ששרד) נישואים, גירושים, נישואים נוספים פלוס שני ילדים, הופעות בסדרות שבוטלו אחרי עונה והקומדיה "קוראים לי פיץ", שבה הוא מככב מאז 2010.

אבל מה קרה למראה של הכוכב השובב (ששיחק את אחת הדמויות החסודות על המסך)? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פריסטלי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שהשחקן מדרמת הנוער עבר מאז שהתחיל כאליל נוער מתוק ועד לכוכב הכושל שג'ייסון כיום. אז מה עבר על פניו של ברנדון וולש? לא תאמינו.


וואלה! סלבס אוהבת את כוכבי העבר שלה מהניינטיז. פראי אדם עם חזות של ילדים טובים. גרררר.


עוד מתיחות פנים: שאנן דוהרטי | סיה | אומה תורמן | כריסטיאן בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully