וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי יותר מסכן - השמאל או הימין?

22.3.2015 / 19:30

גרבוז העליב את הימין, אבל את יונתן גפן תקפו כי הוא שמאלני; התקשורת הסיתה נגד ביבי, אבל הוא הסית נגד הערבים. אז אחת ולתמיד, למי יש יותר זכות להיעלב? ומי באמת סבל יותר? בדקנו ומצאנו

כיף להיעלב. הנעלבים תמיד צודקים יותר. תעיפו רגע מבט בפיד הפייסבוק שלכם - מאזן הצדק שם משתנה בכל פעם שאחד הצדדים נעלב. יאיר גרבוז העליב ימנים? יש, עכשיו אנחנו הימנים צודקים! כהניסטים תקפו את זועבי? הידד, עכשיו אנחנו השמאלנים צודקים! והצד השני מרכין את הראש, אוי, באמת היינו לא בסדר, בוא נוריד פרופיל לרגע. ואז המחנה השני מעליב אותם בחזרה והופ - שוב מותר להם להיות צודקים! כיפאק היי!

במעגל המסכנות הקסום נעים כולנו, בוכים ונהנים, עצובים וכותבים על זה פוסט משגע, חוטפים מכה וצוהלים "הוא הרביץ לי, תגידו לו!", ומרגישים הכי צודקים בעולם. אבל מי הכי מסכן? מי ניצח במאזן ההתקרבנות במערכת הבחירות האחרונה? אספנו את כל רגעי המסכנות מהחודשים האחרונים, בנינו שיטת חישוב משוכללת שמורכבת מסמיילים עצובים וישבנו להכריע: מי יצא יותר מסכן, בחישוב הכללי ובחלוקת מחנות גסה - הימין או השמאל? הכינו את הממחטות*.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כן רבותיי, אלה תוצאות האמת נכון לתאריך 22 במרץ שעה 19:30, בהנחה שאף שמאלני לא יגיד משהו מעליב בדקות הקרובות ויטה את המאזן: בפער של 4 נקודות בלבד, השמאל מנצח סוף סוף וזוכה בתואר "המסכן הרשמי של בחירות 2015". תנו לו חיבוקי!

אילוסטרציה. דרור עינב
אילוסטרציה/דרור עינב

* סטיית תקן: אם בתור ימנים הרגשתם פגועים יותר מהממוצע מהתקשורת השמאלנית, ניתן להוסיף 2 נקודות מסכנו?ת לעמודה. כנ"ל אם אתם שמאלנים ואתם פגועים יותר מהממוצע מתרבות הכיבוש.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully