וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה לוק פרי?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

10.4.2015 / 1:26

חובבי הניינטיז, זוכרים את משולש האהבים ברנדה-דילן-קלי? לא תאמינו איך נראה היום אחד הגברים המסוקסים של "בוורלי הילס 90210". בחנו את פניו של לוק "דילן מקיי" פרי. וואלה! סלבס גולשת

אימג'בנק GettyImages

כבר ראיתם מה קרה לברנדה, ברנדון ואפילו קלי של "בוורלי הילס 902010", אבל נדמה שאיש מהם לא עבר שינוי כל כך גדול - כמו זה של לוק פרי, או כפי שאתם כנראה זוכרים אותו - דילן מקיי, הילד הרע (והקשוח) בסדרה המיתולוגית על הצעירים שמתבגרים בשכונת היוקרה מלאת הדרמות. בכל זאת, ה"ילד" כבר 48 היום.

פרי, שנלחם כדי לסלול לעצמו דרך לתעשיית הבידור האמריקנית עד שהשתחל לכמה אופרות סבון, חווה את הפריצה הגדולה שלו בדמות שתפרו במיוחד עבורו - מה שכמעט מיד הפך אותו לאליל נוער. אולי זו הסיבה שהרשה לעצמו לעזוב את צוות הדרמה בשיא הצלחתה, רק כדי לנסות לפתח את קריירת המשחק, כלומר עד שהבין שעדיף לו לשוב לעונות האחרונות של "בוורלי".

מלבד כמה תפקידים בסדרת הכלא "אוז" (עם סצנת עירום מלא!) והופעות זניחות על המסך הגדול, הספיק גם להתחתן בגיל צעיר ולהתגרש עשור אחר כך (כולל, שני ילדים שהביא לעולם) ובשנים האחרונות גם לעורר שמועות על רומן אמיתי של מיסטר דילן עם ג'ני גארת' - זו ששיחקה את אהובתו קלי טיילור באותה הסדרה שבאמצעותה התפרסם. יקומים קורסים? ברור.

כדי להראות לכם שהגברבר הלוהט כבר לא הגולש הסקסי כפי שהיה בעבר (טבעי, אבל קשה לתפיסה), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם לוק פרי, ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאותו היום שבו הופיע בחיינו ועד לאחרונה. תחזיקו חזק, זה דילן מקיי.


כבר 20 שנים שוואלה! סלבס מתלבטת אם הוא היה צריך להישאר עם ברנדה, או שבכלל עדיף לדילן עם קלי.


עוד מתיחות פנים: ג'ני גארת' | ג'ייסון פריסטלי | שאנן דוהרטי | סיה

  • עוד באותו נושא:
  • לוק פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully