וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזיני הרדיו עוברים לדיגיטל; אקו 99FM משיקה שירות סטרימינג

14.4.2015 / 16:23

סקרים שערכה תחנת "אקו 99FM" הראו שיותר ויותר מאזינים נוטשים את תדרי הרדיו המסורתיים ועוברים להאזנה און-ליין, ואנשיה החליטו להיערך בהתאם ולהשיק שירות סטרימינג של מוזיקה בהתאמה אישית, עליו הופקדו העורכים המוזיקליים של התחנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חותרים לשבירת גבולות ה- FM"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקר שערכה תחנת הרדיו "אקו 99FM" הראה כי מרבית המאזינים שומעים רדיו באמצעים דיגיטליים. בעוד המגמה הזו צפויה להתחזק משיקים בתחנה שירות דיגיטלי של סטרימינג מוזיקה שיכלול מאות ערוצי מוזיקה מאופיינים, שילווה בהקמת אתר אינטרנט חדש ואפליקציות תואמות.

"האתגר העיקרי אליו אנו חותרים השנה הינו שבירת גבולות ה- FM", אומרת חגית קמין, מנכ"ל אקו 99FM. "כתחנה פורצת דרך, אנו מאמינים שהתוכן המעולה שלנו הוא המלך, ולכן- לאחר שנטענו רגל איתנה ומשמעותית במדיום הרדיו המסורתי- אנו עמלים על פיתוח מגוון דרכים נוספות וחדשניות, על מנת שקהל המאזינים שלנו יוכל ליהנות מחוויית האזנה איכותית, זמינה וחינמית."

כל ערוץ מוזיקלי יכלול מגוון רב של סטים, כאשר בכל יום יעלה לאתר סט חדש. השירות כולל ספריית ענק של סטים מוזיקליים ייעודיים הנערכים על ידי עורכי המוזיקה של התחנה מחולקים על פי קטגוריות ונושאים, המותאמים להזדמנות ההאזנה ולאופי המאזין. בתחנה אומרים כי השירות החדש eco99.digital, הוקם לאחר גיבוש אסטרטגיה שכללה עבודת מחקר אשר בחנה כיצד הצרכנים רוצים לצרוך תכנים מוזיקליים ואחרים, וכמענה לשינוי בהרגלי הצריכה המאפיינים את השנים האחרונות. במקביל יעלה התחנה לאתר ארכיון ענק בן 800 תכניות של "הבוקר" עם טל ברמן ואביעד קיסוס מארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully