וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציא 150,000 ד' כדי להראות כמו קים קרדשיאן - ופניו החלו לדלוף

28.5.2015 / 8:57

ג'ורדן ג'יימס פארק עבר שורת ניתוחים פלסטיים שיעזרו לו להיראות כמו קים קרדשיאן. כעת הוא משתתף בתוכנית ריאלטי חדשה בה רופא יתקן את כל הנזקים שנגרמו לו בעקבות הניתוחים

קרדיט ווידאו – צילום חובבים, אינסטגרם, Jordan James Parke

בסוף השנה שעברה הכרנו את ג'ורדן ג'יימס פארק, צעיר בריטי בן 23 שהוציא 150,000 דולרים על ניתוחים פלסטיים שיהפכו אותו למושא הערצתו - קים קרדשיאן. ג'ורדן עבר הליכים רבים ביניהם הזרקות מילוי לשפתיו, לחייו וסנטרו, קעקוע גבות והסרת שיער.

הניתוחים הרבים שינו את פניו של ג'ורדן, אבל לא עזרו לו להיראות כמו קים קרדשיאן. לדבריו, המראה הלא שגרתי שלו גורר תגובות רבות. "אני צוחק כשאנשים מנסים להעליב אותי ואומרים שזה נראה כאילו אני עשוי מפלסטיק. האם אני נראה כמו מישהו שהחליט ללכת על המראה הטבעי? אם כן, אני רוצה את הכסף שלי בחזרה"

ג'ורדן פנה לתוכנית Botched שמשודרת בערוץ E, ומפגישה בין אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים כושלים לרופאים שיתקנו אותם. הסיבה? המילוי החל לדלוף משפתיו של ג'ורדן, והוא חושש שהן יחזרו לגודל נורמלי והוא יפסיק למשוך תשומת לב ויחזור להיות "נורמלי" כהגדרתו.

את ההליך הראשון, קעקוע גבות, עבר כשהיה בן 19. את הגדלות השפתיים הוא החל בגיל 21, כשביקש מהרופא להעניק לו מראה טבעי. ניתן לומר שהמשימה כשלה, והצעיר התמכר למילויי שפתיים. "אפשר להגיד שהתמכרתי לזה", סיפר בתוכנית.

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית חושפת גזרה מטרידה ועדיין טוענת שלא עברה ניתוחים

לכתבה המלאה
עשה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו קים קרדשיאן. צילום מסך
דומה לקים? אולי לקיילי/צילום מסך

לדבריו, הוא לא מתרגש מהתגובות הרבות שהוא מקבל. "טיילתי עם חברה ובחור שעבר מולנו אמר לחברו "תראה את הגבר הזה עם השפתיים הגדולות". הייתי המום, אבל אין דבר כזה תשומת לב שלילית. גם אם חושבים עלי דברים רעים, עדיין חושבים עלי. אני רוצה להיכנס לחדר ואנשים יסתכלו עלי ויגידו "וואו, את הבחור הזה אני רוצה להכיר!"'.

עשה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
כן, בהחלט מראה טבעי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully