וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרקוד עם פנתרים

29.6.2015 / 16:22

בערוץ 24 מנסים לכוון לקהלים חדשים ומצלמים בימים אלו את התשובה המזרחית לסדרה "לרקוד עם דמעות בעיניים" של ניסן שור ואורי סלעי: דוקו על המקומות והמועדונים בהם התפתחה המוזיקה הים תיכונית. וואלה ברנז'ה עם הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 24 מנסה להרים ראש, ולפנות לכיוון מפתיע: השבוע החלו צילומיה של סדרת דוקו חדשה שתסקור את המקומות שבהם התפתחה ונוצרה המוזיקה המזרחית לאורך חמישה עשורים. הסדרה היא מעין תשובה ים תיכונית לסדרה הדוקומנטרית "לרקוד עם דמעות בעיניים", שיצרו לפני כשש שנים, ניסן שור ואורי סלעי.

את הסדרה שתחזור לזמרים, בעלי המועדונים, מסעדות, בתים ובליינים שליוו את התפתחות המוזיקה המזרחית בישראל, יצר העיתונאי שי להב ויוביל אותה ירון אילן. היא צפויה לעלות בסתיו בערוץ 24.

החלק הראשון בסדרה יעסוק בשכונת כרם התימנים ובצמיחתה של המוזיקה המזרחית בתחילת שנות ה-70, בהשתתפות דקלון, יהודה קיסר, אהובה עוזרי וכוכבי החפלות בשכונה. גם טוביה אושרי וכוכב קבוצת הכדורגל המקומית שמשון תל אביב גידי דמתי, יקחו חלק בסדרה.

בסדרה בת השלושה פרקים, יחזור אילן למועדון הפלקה ויעסוק בפסגה שכבשו כוכבי הז'אנר: קיסריה.

עד שתעלה הסדרה החדשה, בערוץ משיקים לוח קיץ חדש עם תוכנית יומית חדשה לאיציק זוהר עם פאנל שבו תשתתף נטלי עטיה, ותוכנית חדשה ומשותפת לאורנה ומשה דץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully