וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי ספלינג תובעת מסעדה: "נפלתי על הגריל ונכוותי"

שירות וואלה! סלבס

6.9.2015 / 13:42

לדונה מרטין זה לא היה קורה, אבל כוכבת "בוורלי הילס 90210" המיתולוגית הגישה תביעה של עשרות אלפי דולרים נגד מסעדה יפנית - בה ספלינג נפלה על משטח חימום לוהט, מה שגרם לפציעות בגופה. וואלה! סלבס סשימי

טורי ספלינג. ספלאש
בתאבון, דונה מרטין. טורי ספלינג אוכלת/ספלאש

מה תכננתם לזלול לארוחת ערב היום? כי אם תשאלו את טורי ספלינג, מי שלנצח תהיה דונה מרטין, הבתולה מדרמת הניינטיז "בוורלי הילס 90210" - התשובה כנראה לא תהיה אוכל אסיאתי. הסיבה: בימים האחרונים, הכוכבת ההוליוודית הגישה לבית המשפט האמריקני תביעה על סך עשרות אלפי דולרים נגד רשת מסעדות יפנית גדולה, בטענה שנפלה במסעדה על משטח צלייה ונכוותה באורח בינוני עד קשה, מה שדרש טיפול רפואי והוצאות על סכומים גבוהים במיוחד. אל דאגה, הפנים המפורסמות שלה נותרו שלמות, כי הפלסטיק עמיד בפני חום.


עוד סיפורי סלבס:
קומפליקייטד: אבריל לאבין זרקה את בעלה השני
אלכסה דול דורשת יחס VIP בזמן שופינג
אור דניאל ובן זוגה המיליונר התארסו

טורי ספלינג. GettyImages
לפנים לא נגרם נזק. כלומר, לא נגרם נזק במסעדה/GettyImages

ספלינג בת ה-42, בילתה את חג הפסחא האחרון יחד עם בעלה דין מקדרמוט וארבעת ילדיהם, באחד מהסניפים של רשת המסעדות האסיאתית "בניהאנה" שבלוס אנג'לס (פשוטה!). על פי כתב התביעה, שהוגש לבית המשפט העליון, בתום הבילוי במסעדה, שצולה את המנות שמזמינים המבקרים במרכז השולחן - דונה מעדה ונפלה על משטח החימום במקום. מיותר לציין שמשם הובהלה ישירות לבית החולים, על מנת לטפל בכוויות הקשות על זרועה של השחקנית. על פי העדויות, את הצלקות מהאירוע, ניתן לראות על זרוע ימין שלה עד היום.

טורי ספלינג. אינסטגרם, צילום מסך
זו כבר היד החבושה שלה. ספלינג פצועה/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, בימים האחרונים עורכי הדין של ספלינג הגישו תביעה שבה השחקנית דורשת לפחות 25 אלף (!) דולר כנגד המסעדה. מהמסמכים שהגיעו לידי הצהובונים באמריקה, מיס מרטין טוענת שסבלה מאובדן הכנסות קבועות, הוצאות רפואיות שונות, חוסר יכולת לבצע עבודות שונות והכל בגלל "כוויות מדרגה שנייה ושלישית מהן סבלה אחרי שמעדה ונפלה על הגריל במקום, מה שדרך אשפוז וניתוח בבית החולים".

במהלך האירוע, כך העידו סועדים אחרים במקום, קמה לצאת מהמקום ומעדה אחורה רגע לפני שנכוותה מהמשטח הלוהט. "היא צרחה מכאב", סיפרו עדי הראייה, "אפשר היה לראות שממש כואב לה, היא ניסתה לשמור על ארשת פנים רגועה רק בגלל הילדים שנראו לחוצים". מאז אגב, ספלינג מקפידה ללבוש חולצות בעלות שרוול ארוך, רק כדי שלא יוכלו לראות את התחבושות או הסימנים של על זרועה. מסכנונת.


וואלה! סלבס נכוותה פעם ממדוזה, אבל אז עשתה ממנה סושי.


רכלו על הכוויות של טורי ספלינג בפייסבוק

מתיחת פנים

איך השתנה המראה של טורי ספלינג?

לכתבה המלאה
טורי ספלינג. GettyImages
סבלו יחד. טורי ספלינג עם בעלה דין מקדרמוט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully