וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונים כבר צפו במורה שהתפשטה בכיתה מול התלמידים

12.10.2015 / 9:49

כל העיניים אליי: מורה לביולוגיה מהולנד שרצתה לזכות בתשומת לב תלמידיה - עלתה במפתיע על השולחן באמצע שיעור והחלה להוריד בגדים. מתחת לחולצתה חיכה לילדים מסר חינוכי שלא ציפו לו

צילום חובבים פייסבוק

אחת המשימות הקשות של כל מורה בבית ספר היא להשיג ריכוז מלא בכיתה. דבי הירקנס, מורה לביולוגיה וספורט בהולנד, הבינה שכדי למשוך את תשומת לב תלמידיה לחומר הנלמד - היא פשוט חייבת להתפשט. אוקיי, זה לא מה שאתם חושבים. מתחת לבגדיה ציפתה לילדים הפתעה חינוכית - שהיא ההפך הגמור ממה שהם ציפו לראות שם.

המורה עלתה על דרך יצירתית וייחודית ללמד את התלמידים שיעור על גוף האדם - והשתמשה בגוף שלה לצורך הדגמה. ברגע שהורידה את חולצתה ומכנסייה, גילו התלמידים שהיא לובשת עליה שכבה נוספת של חולצה ומכנסיים צמודים, עליהם הדפס מדויק של מערכת השרירים של גוף האדם. אחרי שהדגימה לילדים איך נראים שרירי האדם ואיבריו הפנימיים, היא הורידה שנית את חולצתה ומכנסייה וחשפה שכבה נוספת - עליה מופיע הדפס של מבנה שלד האדם.

מורה בהולנד התפשטה לעיניי תלמידיה. פייסבוק, צילום מסך
המורה מתפשטת לעיניי תלמידיה/צילום מסך, פייסבוק

שיטת הלימוד היוצאת דופן שלה תועדה ע"י אחד התלמידים בכיתה, והסרטון זכה ליותר משלוש מיליון צפיות ביוטיוב ולאלפי תגובות מפרגנות של הורים ותלמידים. "בהתחלה הילדים היו קצת בהלם כי הם חשבו שאני הולכת להתפשט לגמרי - עד שהם ראו מה יש לי מתחת", סיפרה הירקנס לרשת CNN.

הרעיון של הירקנס היה לסייע לתלמידים - עד כמה שניתן - להבין את האנטומיה המורכבת של גוף האדם, תוך דגש את איבריו החיוניים. אחרי 7 שנים בתור מורה לביולוגיה ואינספור ספרים וכלים אינטראקטיביים בהם השתמשה כדי להעביר את החומר - היא מודה שהשיטה החדשה, על אף שהייתה חד פעמית, אכן עשתה את העבודה. מורים, תלמדו.

עוד באותו נושא

תלמיד צילם את המנהל והמורה לכימיה מקיימים יחסי מין בכיתה

לכתבה המלאה
מורה בהולנד התפשטה לעיניי תלמידיה. פייסבוק, צילום מסך
השיטה עובדת/צילום מסך, פייסבוק

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully