וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה מודרנית: רגעי הסטייל הגדולים של דיוויד בואי ואשתו אימאן

ליאת להב

16.1.2016 / 10:46

המוזיקאי הענק ואשתו הדוגמנית השתדלו למעט בהופעות פומביות, ועדיין כמעט כל הופעה חקוקה בזכרונם של העוסקים במלאכת סיקור השטיחים האדומים והפפראצי - מלאכה שיש להניח שבואי בז לה בכל מאודו. אפילו בשורטס מגוחכים או בבגדי ים תואמים, הם שמרו על לוק מעורר השראה

אתר רשמי

בווידיאו: בואי בקליפ לשיר "Fashion"

בהמשך להספדים האופנתיים של המוזיקאי הענק שהיה גם אייקון נצחי עם תעוזה מקורית והשפעה עצומה על העיצוב במהלך העשורים, את הקשר ההדוק של דיוויד בואי לאופנה ולסטייל ניתן גם לקשר לזיקה של שתי נשותיו לעולם האופנה. אשתו הראשונה, אנג'לה, היתה מעצבת תלבושות, את עטיפת האלבום השערורייתית ביותר שלו - "The Man Who Sold the World - 1970" המציגה את בואי לבוש בשמלה, מייחסים לעידודה. זוהי הופעה ראשונה לחזות האנדרוגנית אותה החל לאמץ לעצמו. אנג'לה, שהייתה בעלת נטיות ביסקסואליות בעצמה ואף סולקה כמה שנים קודם לכן ממוסד לימודי בגלל רומן לסבי שניהלה, עזרה לבואי לשייף את תדמיתו מעוררת המחלוקת הזו (המראה השערורייתי עורר סערה קטנה בארצות הברית, שם עטיפת האלבום צונזרה והציגה קטע קומיקס, בלי שום זכר לבואי), והיא והפכה לשותפה לעיצובו התדמיתי.

אך בשנת 1992 הוא נישא שנית, והפעם היתה לצדו דוגמנית העל הסומלית אימאן, אישה עוצמתית בעלת מראה מיוחד ומושך. הזוג אמנם מיעט בהופעות פומביות, ועדיין כמעט כל הופעה חקוקה בזכרונם של העוסקים במלאכת סיקור השטיחים האדומים, מלאכה שיש להניח שבז לה בואי בכל מאודו. אפילו בשורטס מגוחכים או בבגדי ים נועזים ותואמים, הם תמיד ידעו לשמור על סטייל ופינס מעורר השראה. ליקטנו עבורכם כמה מהרגעים הגדולים בהיסטוריה האופנתית של הזוג המשגע הזה. מהו המראה הכי מוצלח לדעתכם? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully