וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש זאב" מסתורי אוכל כלבים ומטיל אימה באנגליה

20.5.2016 / 5:20

תושבי העיר האל החליטו לצאת במצוד אחר "איש זאב" מוזר שהופיע ליד תעלת מים בעיר ואפילו טרף כלב. העדויות המצטברות מעידות על יצור שחציו אדם וחציו זאב וגובהו 2.5 מטרים. עתה רק נשאר לחכות לליל ירח מלא כדי לפתור את התעלומה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ספק 500

בסרטון - "איש זאב" תוקף אנשים ברחוב ומנפץ מכוניות בליל ירח מלא בצ'כיה

תושבי העיר האל באנגליה דיווחו לאחרונה על מספר תקריות בהן נראה "איש זאב" מסתורי ומפחיד והם פתחו במצוד אחר היצור. המקומיים טוענים שמדובר בחצי אדם וחצי זאב בגובה 2.5 מטרים ושהוא אורב לטרפו באזורי תעשייה. ישנו אפילו דיווח כי החיה טרפה כלב.

חלק מהתושבים מאמינים שמדובר באגדה עממית על יצור בשם "המסריחון הזקן" (תרגום חופשי), זאב שהופך לאדם בלילות ירח מלא. החיה נראתה לכאורה לראשונה בחג המולד ליד תעלת מים בעיר. אישה טענה שראתה את "איש הזאב" עומד על רגליו האחוריות וגרם לעורה להצטמרר. "הוא עמד רגע אחד ובשני ירד על ארבע כמו כלב. הייתי מבועתת".

עיר בבריטניה שנצפה בה איש זאב. Keith Laverack/Flickr, אתר רשמי
המקום בהאל בו נצפה לראשונה "איש הזאב"./אתר רשמי, Keith Laverack/Flickr

זוג אחר ראה "משהו גבוה ושעיר" אוכל כלב מסוג רועה גרמני לצד התעלה. הם עצרו כדי להביט טוב יותר בתופעה וראו אותו קופץ מעל גדר ונעלם אל תוך הלילה. אישה נוספת צעדה עם כלבה לאורך התעלה כשלפתע חזתה ב"חצי אדם חצי כלב" במרחק. כלבה החל לרעוד וסירב להמשיך בטיול לאחר מכן.

הדיווחים המשונים הציתו מרדף נרחב אחר החיה, כשהמקומיים המודאגים נעזרים אפילו במכשפים כדי לפתור את התעלומה. התושבים ממתינים לליל ירח מלא כדי לצאת למצוד, מאובזרים במצלמות וציוד הקלטה. "בהתחלה הייתי סקפטי אבל אז יותר ויותר אנשים דיווחו על היצור. אף אחד לא יודע מה לעשות", אמר מיק קובל, תושב ומומחה לתורת הנסתר.

הפעם האחרונה בה נראה היצור המיתולוגי היתה בשנות ה-60 כשנהג טען ש"איש זאב" ניסה למחוץ את רכבו.

עוד באותו נושא

צפו: "אדם זאב" תוקף אנשים ברחוב ומנפץ מכוניות בליל ירח מלא

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully