וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שחיות המחמד שלכם עושות כשאתם לא בבית

24.5.2016 / 6:51

חיי כלב: אין כמעט אדם שלא יצא מהבית ותהה מה הכלב או החתול האהוב שלהם עושים כשהם לבדם. סרטון שפורסם ביוטיוב חושף בעזרת מצלמות אבטחה את החיים הסודיים והמצחיקים של בעלי החיים שלנו

NEST

תהיתם פעם למה המקרר ריק פתאום? איפה העוגיה שהשארתם על השיש או איך זוג הגרביים שלכם נמצא מאחורי הספה? סרטון חדש שפורסם ביוטיוב אולי יצליח לענות על חלק מהשאלות האלה, כשהוא מראה מה חיות המחמד השובבות עושות ברגע שהבעלים עוזב את הבית.

סרטי הוידאו הקצרים, שצולמו במצלמות אבטחה קטנות ונסתרות מתעדים כלבים וחתולים חוטאים בהתנהגויות שאנחנו כל כך מחנכים אותם להימנע מהן. בסרטון אחד כלב קטן מסוג ג'ק ראסל קפץ מעל מחסום תינוקות בקלילות. באחר כלב נקמני קופץ על הספה ומנסה לקרוע את הכריות ממנה.

מה עושות חיות המחמד לבד בבית?. מתוך טוויטר, צילום מסך
הלכת? חכה חכה מה יקרה לספה./צילום מסך, מתוך טוויטר

חתולים ידועים ביכולתם ליפול על הרגליים אבל החתולים שתועדו בסרטונים לא נראו כל כך קלילים כשנפלו ממדפים והחליקו במדרגות. אבל על כולם התעלה כלבלב לבן וקטן שהרים רגל והשתין ממש על המצלמה.

מנכ"ל "נסט קם אירופה", ליונל פאילט, אמר: "קטנים או גדולים, רגזנים או ישנוניים, נראה שאנחנו לא מצליחים לשבוע מחיות המחמד שלנו. בעזרת המצלמות נטולות הכבלים אנחנו יכולים לשים עין לא רק על בני המשפחה אלא גם על חברינו הפרוותים".

עוד באותו נושא

סוף סוף זה מוכח מדעית (בזכות פיפי): לכלבים יש מצפון

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully