וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קייט אפטון הבאה" מנסה לצנזר את הפרובוקציות - ולא ממש מצליחה

10.1.2017 / 9:24

אחרי שצברה מעל ל-800 אלף עוקבים באינסטגרם - רובם גברים צעירים שהגיעו בגלל התמונות הנועזות שהיא מעלה, הדוגמנית אנטיה אטאגרד רוצה להוכיח שהיא לא רק "פצצת מין בלונדינית"

צילום מסך

בסרטון - היא בכלל רוצה לעשות קומדיות

יש כבר מי שקרא לה "מתנה מאלוהי האינסטגרם", בגלל התמונות הלוהטות שהיא משתפת עם 835 אלף העוקבים שלה על בסיס יומי. ב"פלייבוי" היא זכתה לתואר "קייט אפטון הבאה – הבאה" בשל הדימיון שלה לדוגמנית האמריקאית המצליחה שכיכבה במגזין בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד. אבל בזמן שאנטיה אטאגרד האמריקאית בת ה-22 מודה שהתארים האלה מחמיאים לה, היא לא רוצה להצטייר כפצצת מין בלונדינית – היא רוצה שיזכרו אותה בזכות עוד דברים מעבר לחזה השופע שלה (הטבעי לגמרי לגאוותה). האם היא תצליח במשימה?

עוד בנושא
ככה נראה הגוף המושלם? גברים ונשים בחרו חלקי גוף של כוכבים

הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

"פעם רציתי להיות כמו קייט אפטון, אני אוהבת אותה ותמיד הערצתי אותה", היא אמרה ל"דיילי מייל", "היא פצצת מין בלונדינית ושופעת וכולם אוהבים אותה. מאוד החמיא לי כשקראו לי היורשת שלה, אבל אני רוצה להיות יותר מזה ולהכנס לעולם המשחק - בגלל שאני מאוד נהנית מזה".

למעשה, אטאגרד עברה ללוס אנג'לס מביתה בוויסקונסין בכדי להפוך לכוכבת בהוליווד ולא להיות רק דוגמנית, כשהחלום שלה הוא בעצם לככב בקומדיות. "אני רוצה להיות כמו סופיה ורגרה – לוהטת ומצחיקה או כמו קמרון דיאז עם סקס אפיל", היא הסבירה.

בכדי למשוך את תשומת הלב של מלהקי הקומדיות אליה היא החלה להעלות באינסטגרם שלה תמונות דוגמנות – לרוב בלבוש מינימלי מאוד או ביקיני זעיר. מאז דיווחנו לכם עליה לראשונה לפני קצת יותר משנה היא צברה עוד 700 אלף עוקבים - רובם לפי דבריה גברים, בגילאי הקולג', אך היא מקווה לצרף יותר נשים ולכן החליטה למזער מעט את התוכן הפרובוקטיבי בעמוד ולהעלות פחות תמונות בעירום חלקי. "אני רוצה שיתייחסו אלי ברצינות", היא מסכמת.

למרות הדברים האלו שלה, אלו התמונות שהיא העלתה בחודש האחרון -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully