וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באגדות: הדירה של וולט דיסני הפכה למועדון יוקרתי

גאון האנימטורים שגרם למיליונים להתאהב בעכבר החזיק בדירה יוקרתית בלב הפארק שתכנן בקילפורניה. בימים אלה היא נפתחת וחושפת עיצוב מלכותי במיוחד. כמה עולה ביקור בה ומה היא מציעה לאורחים?

הוא נחשב לענק האנימטורים של כל הזמנים, הוא הצליח לגרום למיליוני אנשים להתאהב בעכבר קטן והוא גם אחראי להקמת אחד הפארקים הריווחיים ביותר בעולם. עכשיו, 62 שנים אחרי פתיחת פארק דיסנילנד, דירתו של המקים - וולט דיסני חוזרת לימי הזוהר שלה עת שימשה כמועדון יוקרתי. מפיק סרטי האנימציה שזכה בלא פחות מ-22 פרסי אוסקר ונחשב לאחת הפיגורות הבולטות ביותר בדברי הימים של התעשייה ההוליוודית החזיק בדירה ששירתה אותו ואת משפחתו ב"כיכר ניו אורלינס" - האזור היוקרתי והמבודד בדיסנילנד שבקליפורניה. שם אירח אורחים חשובים שעלו לרגל וביקרו את יצירת הפאר שתכנן בקפידה ובגאונות. הדירה שהרבתה לארח מספר רב של אנשים הפכה אט אט למועדון VIP שזכה לכינוי "רויאל 21".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלון המגונדר של וולט דיסני הפך לאולם קוקטיילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי כמה זריקות בוטוקס ושיפוצים קוסמטיים, מועדון רויאל 21 נפתח מחדש. בעלי הבית - וולט וליליאן אינם נוכחים כמובן אבל הדלת פתוחה לכל מי שירצה לחוות את החוויה היוצאת דופן תמורת 15 אלף דולרים. המחיר המופקע מיועד לאירוח של 12 אנשים שיוכלו ליהנות מחוויה מלכותית וכניסה לפארק, וגולת הכותרת ארוחת גורמה מושקעת ומפנקת, כאילו היו האורחים האישיים של בני הזוג דיסני בשנות ה-60.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה מלכותית ל-12 אנשים שמגיעים לפארק ומעוניינים להרגיש כמו אורחים של וולט וליליאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיצוב הבית עונה על ההגדרה של פנטזיה. הוא נראה כמו ארמון קטן כשכל פינה בו קיבלה תשומת לב מיוחדת. הקירות שבאולם הארוחה מחופים בקרניזים וציורים, כך גם התקרה והקמין שמחמם את הבית כולו. וילונות קטיפה מכסים את החלונות הארוכים מהתקרה ועד הרצפה שמכוסה בשטיח דומיננטי והתחושה הכללית של מסע בזמן.

אולם קבלת הפנים, מה ששימש כסלון בתקופה שבה דיסני היה בחיים מעוצב אף הוא בסגנון מגונדר. ספות קטיפה, שנדלייר קריסטלים ווילונות גדילים שמעטרים את המשקופים ותורמים למראה התיאטרלי של כל הקומפלקס האגדי.

כל הציטוטים וההשראות לעיצוב בית האירוח של וולט וליליאן דיסני נלקחו מניו אורלינס של תחילת המאה ה-19. המעריצים הנלהבים כבר החלו להציף בהזמנות את אתר האינטרנט החדש שנפתח עבור מועדון 21 רויאל. ככל הנראה הארוחה והמנות האנינות יהיו החלק הפחות מעניין בביקור המלכותי הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט המועדון האותנטי משנות ה-60 נותר על קיר הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיצוב הבית הושקעה מחשבה מעמיקה ששום פינה לא תשאר ריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
וולט דיסני, 1951. GettyImages
אירח בדירתו את העולים לרגל שפקדו את הפארק שתכנן - וולט דיסני/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראות לתכנון דיסנילנד נלקחו מניו אורלינס של המאה ה-19/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully