וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני נגד NRG, בדרך לביהמ"ש

24.5.2017 / 12:23

פחות צדיקים מהאפיפיור: במכתב שנשלח לעורך אתר NRG יואב פרידמן ולכתבת שרית אביטן כהן והגיע לידי וואלה ברנז'ה – דרשה הזמרת להסיר כותרת שנכתבה עליה וראיון מצולם ולפרסם התנצלות בשל קביעה כי היא תומכת ב-BDS - אם לא, תתבע. לאחר הפרסום - דרישתה התקבלה

אחינועם ניני. רונן אקרמן,
"הכתבה נועדה להשניא על הציבור". אחינועם ניני/רונן אקרמן

אחינועם ניני מאיימת לתבוע את אתר NRG 360 בגלל ראיון שנערך עם דודו זר, שבו נטען כי היא פועלת לקדם את ה-BDS. במכתב שנשלח היום (רביעי) לעורך אתר NRG יואב פרידמן ולכתבת שרית אביטן כהן – והגיע לידי וואלה ברנז'ה – דורשת ניני להסיר כותרת שנכתבה עליה וראיון מצולם שבו זר מדבר עליה, כמו כן לפרסם התנצלות.

מדובר בכתבה שפורסמה בתחילת השבוע באתר תחת הכותרת "דודו זר: אחינועם ניני? מתעב אנשים מהסוג הזה". הכתבה כללה ראיון משודר עם זר, שבמהלכו הציגה הכתבת למרואיין את השאלה: "מה לגבי אומנים כמו אחינועם ניני שפועלים לקדם את ה-BDS?". בתשובה ענה: "אני לא רוצה להשתמש במילים בוטות או גסות אבל המילה הכי נעימה שאני יכול להגיד זה שאני מתעב אנשים מהסוג הזה".

לטענת עו"ד המייצג את ניני, תמיר גליק, "האמירה לפיה אחינועם ניני פועלת, כביכול, כדי לקדם את ה-BDS, שקרית לחלוטין ונועדה למטרה אחת ויחידה - להשניא את מרשתי על הציבור. האמירה המטעה והמכפישה, המייחסת למרשתי קידום פעילות החרמה נגד ישראל, הוצגה ע"י המראיין כ'נתון עובדתי', ובכך גרמה להטעיה חמורה הן של המרואיין והן של ציבור הצופים".

עוד נכתב כי "הטעייתו של המרואיין בידי המראיינת הובילה להשמעת התבטאות מכפישה מפיו, שעד מהרה אומצה על ידכם לכותרת: 'דודו זר: אחינועם ניני? מתעב אנשים מהסוג הזה'. סיווג בני אדם לפי 'סוגים' הוא דבר פסול מעיקרו, העובדה שכלי תקשורת ארצי ידוע ומוכר כמו NRG בחר לעשות כותרת מאמירה מצערת מעין זו – מבישה". לסיכום ניני דורשת להסיר מהאתר "הן את הכותרת הפוגענית והן את קטע הראיון המשודר; לגרום לכך שכל אזכור של הדברים השקריים דלעיל יוסר לאלתר מהרשת; לפרסם באופן מיידי תיקון והתנצלות".

לאחר פרסום הכתבה, מ-NRG נמסר בתגובה כי "הקטע המדובר עם ניני הוסר מהכותרת, מהווידאו וגם מהפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully