וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיים לא תאמינו בת כמה הסבתא ולמה היא עיצבנה צופים

8.8.2017 / 8:32

קרוליין הרץ טענה שהפסיקה לאכול סוכר לפני 28 שנה ובגלל זה היא נראית כפי שהיא נראית כיום. באינטרנט היו רבים שלא ממש קנו את הסיפור שלה. מה דעתכם?

sweetlife

מעולם לא ראינו סבתא שנראית צעירה יותר מקרוליין הרץ. היא כבר בת 69, ובאמת - בואו ניתן לתמונה לדבר לפני שנספר לכם את שאר הפרטים:

עוד ב"אסור לפספס":

"התאומות הזהות בעולם" רוצות להרות באותו הזמן מבן הזוג המשותף
נחשפה הסיבה להיעלמויות במשולש ברמודה והיא הרבה יותר פשוטה משחשבתם

קרוליין הרץ. Sweet Life, צילום מסך
קרוליין הרץ/צילום מסך, Sweet Life

מדהים, אה? לטענת הרץ, שהתארחה בתכנית בוקר בבריטניה, הסוד שלה הוא הדיאטה אותה החלה לפני 28 שנה, ובמסגרתה הפסיקה לאכול מאכלים עם סוכר. זה קרה בעקבות חשש רפואי שהיא תחלה בסכרת, מה שאילץ אותה לחפש תחליפים - בעיקר קסיליטול, אותו החלה לשווק בעצמה. בעקבות הדיאטה הזו היא אף כתבה את ספר האפיה "לאפות ללא סוכר", בתקווה שההצלחה שלה תהיה גם ההצלחה של אחרים. "כשאת מפחדת ממשהו את צריכה לשנות. אני שיניתי כי לא רציתי להיות לא בריאה", אמרה. "חייבים לשים לב מה נכנס לפה שלך, זה הדבר ראשון. דבר שני - צריך להזיז את הרגליים". כן, הרץ נוהגת לעשות לא מעט ספורט, כולל טניס, מדיטציה והליכות ארוכות עם בעלה ב-40 השנים האחרונות, וגם כל זה סייע לה לאורך הדרך, כפי שניתן היה לצפות.

עוד באותו נושא

לא תצליחו לנחש בת כמה השחקנית העירומה שכבשה את ארגנטינה

לכתבה המלאה
קרוליין הרץ. Sweet Life, צילום מסך
קרוליין הרץ/צילום מסך, Sweet Life

כעת, כשהיא אופה עוגות, היא חותכת אותן לחתיכות קטנות ומיד מכניסה לפריזר. "אני לא רוצה להשאיר בחוץ, אחרת הפיתוי לאכול הכל יהיה גדול מדי", הודתה.

אולם באינטרנט, כמו באינטרנט, לא מאמינים לה שהוויתור על סוכר הוא מה שמאפשר להרץ להיראות כפי שהיא נראית. "הפרצוף הזה עבר ניתוח פלסטי ב-100 אחוז. אין מצב שיש לה ציצים כאלה בגיל 70, אני מצטערת", כתבה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "אין סוכר... וציצים מזויפים, שיניים מזויפות וניתוח פלסטי בפרצוף. אני לא קונה שהכל זה דיאטה". שלישית כתבה: "היא נראית טוב לא בגלל שהיא לא צרכה סוכר, אלא כי היה לה זמן וכסף לשמור על עצמה ועל גופה".

הרץ עצמה הודתה: "כן, עשו עלי קצת עבודה, אבל ניתוח הוא לא התשובה לחיים בריאים".

קרוליין הרץ. Sweet Life, צילום מסך
קרוליין הרץ/צילום מסך, Sweet Life
  • עוד באותו נושא:
  • סבתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully