וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם שגורם לנשים לצרוח חושף את הסודות שלו

1.9.2017 / 23:32

הוא רק בן 23 וכבר יש לו 11.5 מיליון עוקבים בפייסבוק ו-200 מיליון צופים ביוטיוב. אם עד היום עוד לא נתקלתם בסרטונים של הקוסם המצליח בעולם - עכשיו זה בדיוק הזמן

@ Julius Dein

ג'וליוס דיין הלונדוני היא אחד מכוכבי הרשת העולים בעולם כיום. הוא רק בן 23 וכבר יש לו 11.5 מיליון עוקבים בפייסבוק ו-200 מיליון צופים ביוטיוב – ואת הכל הוא השיג בתוך שנה וחצי בלבד. את התהילה שלו הוא צבר בזכות שילוב של סרטוני מתיחות וקסמים – למעשה הוא מוגדר כיום כקוסם הנצפה ביותר באינטרנט בעולם.

לאחרונה הוא שורף את הרשת עם סדרת הסרטונים שלו "איך להרשים בחורות עם קסמים", בה הוא נוסע ברחבי העולם ומדהים את הקהל (בעיקר נשים צעירות) עם הקסמים השובבים שלו. הוא מקדם את הסרטונים האלה עם משפטים כמו "תראו איך היא צורחת", או "ככה בחורות אמריקאיות מגיבות" וכך הפך את הסרטונים האלה לסדרת סרטוני הקסמים הנצפית ביותר אי פעם.

עוד בנושא
צפו בקסם שהשתבש בשידור חי ושלח את המנחה לבית החולים
צפו: הצליח להתחמק מדו"ח על מהירות בעזרת קסמים

לסרטון הזה יש 61 מיליון צפיות

ולזה 57 מיליון

עוד סגנון מצליח שלו הוא הסרטונים בהם הוא מציג "כיצד אפשר לנשק בחורות בעזרת קסמים".

למרות הקסמים האלה, הסרטון הפופולארי ביותר שלו ביוטיוב עוסק דווקא בנושא יותר רציני – הוא נקרא "הומופוביה – ניסוי חברתי" ובו בדק כיצד יגיבו נוסעי הרכבת להערות הומופוביות שהוא השמיע לזוג גברים שהתנשקו מולו.

איך הוא עושה את זה?

בראיון שהעניק למגזין פורבס הוא חשף את הסודות שלו להצלחה ויראלית. אז כדאי לכם לרשום –

1. תהיו אמיתיים, ולא "הוליווד" – לדבריו הוא מצלם את כל הסרטונים שלו בטלפון נייד, כיון שכך הכל נראה נגיש יותר לצופה.

2. צרו תוכן שגורם לתחושה טובה – החלק החשוב ביותר בהפיכת תוכן לוויראלי היא לגרום לצופים לרצות לשתף אותו. "לפני שאתם מצלמים משהו – תשאלו את עצמכם האם הצופים ישתפו את זה? אנשים משתפים דברים שעושים אותם שמחים . כוונו לקהל כמה שיותר גדול בכדי להיות ויראלים"

3. תיגשו מיד לאקשן – יכולת הקשב היום היא של 8 שניות, מה שאומר שאין זמן לבזבז. ותרו על פתיח ארוך ותתחילו באקשן תוך שניה. בלי" היי, שלום קוראים לי ג'וליוס והיום אני הולך לעשות ככה וככה". הוא ממליץ שברגע שהשגתם את תשומת הלב שלהם – תמשיכו להדהים אותם.

4. מתח את התוכן שלך – דיין מסביר שסרטון אחד מצליח יכול לעשות את העבודה, ולכן פעמים רבות הוא עושה סרטוני המשך לסרטונים המצליחים שלו. "חשוב להמשיך את המומנטום. עשיתי סרטון שבו אני מותח את החברה שלה, ואז סרטון שלה מותחת אותי, ואני אותה וכן האלה. צריך לחלוב את זה כמה שאפשר ואז להתקדם לדבר הבא".

5. . שתף וקדם – דיין ממליץ לשתף את החומר המקורי בפייסבוק, שזו הפלטפורמה הטובה ביותר להפיכת תוכן לויראלי. לכן הוא ממליץ לפנות לעמודים מצליחים ולבקש מהם לשתף את החומר שלכם. "תוכן טוב, יחד עם מפיץ טוב יכול להפוך את הסרטון שלך לפיצוץ".

הנה כמה מתיחות שלו

  • עוד באותו נושא:
  • קוסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully