וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית שרוצה שיהיה לה את החזה הכי גדול בגרמניה

6.9.2017 / 9:55

פטריק הרמס בת ה-26 חלמה להפוך לברבי כבר בגיל 5. את הניתוח הראשון שלה עברה בגיל 17, וכעת היא מחכה לעבור ניתוח הגדלת חזה נוסף - ואת הכל מממנת סבתא שלה

עריכה: שניר דבוש

תכירו את פריס הרמס, ברבי אנושית שרוצה שיהיה לה את החזה הכי גדול בגרמניה. הרמס בת ה-26 כבר הוציאה קרוב ל-40 אלף דולרים על ניתוחים פלסטיים, סיפרה בראיון שהעניקה לתקשורת הגרמנית שהיא חלמה להפוך לברבי כבר בגיל 5: "זה התחיל בגיל הזה. שיחקתי הרבה עם בובות ברבי, הערצתי אותן בגלל השבירות שלהן. היה לי שיער מסולסל, הייתי רזה מדי והיו לי משקפיים. חלמתי להיות מושלמת".

עוד בנושא:

ברבי אנושית עשתה ניתוח בפה כדי לחייך לצמיתות
הברבי החדשה לא מבינה למה לא לוקחים אותה ברצינות

seperator

"השדיים שלי נחמדים, אבל עדיין קטנים מדי"

הרמס עברה את הניתוח הפלסטי הראשון שלה בגיל 17, בשפתיה, ולאחר מכן עברה ניתוח להגדלת חזה. "הייתי נרגשת, אבל כשהרופא הסיר את התחבושות חשבתי שהשדיים שלי נחמדים, אבל עדיין קטנים מדי". שלוש שנים לאחר מכןהיא עשתה ניתוח אף, ועוד שני ניתוחים נוספים בחזה.

seperator

הניתוחים - בשידור חי בפייסבוק

כעת היא מעדכנת את 150 אלף עוקביה באינסטגרם במעלליה ובניסיונה להשיג את הגוף המושלם. לתקשורת היא סיפרה שהיא מעוניינת לעבור הוצאת שתי צלעות כדי להשיג מותניים צרות יותר, ניתוח נוסף להגדלת חזה -כדי להשיג את התואר "בעלת החזה הגדול בגרמניה", כמו גם ניתוח בישבנה. התכנית שלה, אגב, היא להעביר את כל הניתוחים האלה בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק שלה.

seperator

את התודה על הכל היא נותנת לסבתא שלה: "היא המשפחה היחידה שלי, היא גידלה אותי ואני עדיין גרה איתה. היא לא רק סבתא שלי, אלא גם החברה הכי טובה שלי". לדבריה, את הניתוחים היא ממנת מהמתנות לחג שסבתא שלה נותנת לה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully