וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכוניות הכי מיוחדות ובלתי נשכחות בעולם הקולנוע

וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס, וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס

24.6.2018 / 8:00

יכולות משחק זה מאוד נחמד אבל לפעמים מספיקה מכונית אחת כדי לקחת סרט פשוט ולהפוך אותו לשובר קופות קלאסי שנזכור שנים קדימה. ה-SkyJet של לקסוס, רכב-חללית מהסרט החדש "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", גרם לנו להיזכר בכמה כלי רכב שנכנסו להיסטוריה אחרי שגרמו להיסטריה

"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" חורך את המסך ובכרזות שמעטרות את בתי הקולנוע מופיעים כוכבי הסרט. אולם נדמה שאחת מכוכבות הסרט נעדרת ולא, הכוונה היא לא לקארה דלווין אלא ל-Skyjet של לקסוס, רכב-חללית יפהפה שבו נוהג אחד מכוכבי הסרט, דיין דיהן. זוהי אינה הפעם הראשונה שבה מכונית גונבת את ההצגה בסרט. כך למשל קרה עם מכונית שהופיעה בשנת 2002 בסרט "דו"ח מיוחד" בכיכוב טום קרוז. סטיבן ספילברג, שביים את הסרט, הוא מעריץ אדוק של המותג לקסוס ולסרט הוחדרה מכונית שעוצבה במיוחד כדי שתתאים לתנאים שאמורים להתקיים בשנת 2054, השנה שבה מתרחש הסרט.

חזרנו אל עוד מכוניות שדהרו לעבר האופק והותירו את הצופים עם חיוך ועם רצון לשים גז.

דלוריאן, "בחזרה לעתיד"

מי היה מאמין שטרנטה כמו הדלוריאן יכולה לנסוע בזמן. הלוק העתידני של המכונית שכיכבה בסדרת הסרטים האהובה, סייע לצופים לחנך את מוחם לקבל באהבה את התכונה המיוחדת שלה. בגלל שהדלוריאן תפקדה בסרט כמכונת זמן, תכונותיה כמכונית רגילה לא היו רלוונטיות ובכל זאת, אנשי הסרט שדרגו את המנוע שלה כדי לאפשר למייקל ג'יי פוקס להאיץ ולהגיע למהירות שבה המכונית תיסע בזמן. למרות ההצלחה הקולנועית, האנשים לא נהרו לסוכנויות הרכב כדי לרכוש לעצמם דלוריאן. נו, אולי כי אף אחד לא באמת רוצה לחזור ל-1955.

לוטוס אספרי, "המרגלת שאהבה אותי"

"המרגלת שאהבה אותי" הגיע רגע לפני שהסבנטיז נגמרו והפגיש את רוג'ר מור עם מכונית מופלאה במיוחד: לוטוס אספרי שמצוידת גם ביכולות תת-מימיות, כי ברור שהסוכן הכי משובח בבריטניה צריך מכונית שתוכל לתפקד כצוללת לעת מצוא. הלוטוס אספרי זכתה לתהילה לאחר שכיכבה בסרט בסצנת מרדפים עוצרת את נשימה שבשיאה, כאמור, הפכה לצוללת, והתפנקה במוקשים תת-ימיים ובטילי טורפדו. אלה, מן הסתם, לא מגיעים עם הדגמים החדשים שלה.

באטמוביל, סרטי "באטמן"

קל לשכוח, אבל המכונית של העטלף הכי מפורסם בעולם עברה כמה וכמה גלגולים. כשהופיעה לראשונה בסדרת הטלוויזיה בשנות הששים, הבאטמוביל הייתה מצוידת ברקטות, טלפון, פצצות עשן, לייזרים ומחשב. בהמשך הבאטמוביל הפכה למכונית ממוגנת ירי, רכב מרוצים ואפילו רכב שטח צבאי. בסרטים האחרונים בהם הופיעה הבאטמוביל, היא הייתה מכונית מהירה בעלת שריון כבד המאפשר לה לפרוץ דרך קירות.

שברולט קורבט, "2 מהיר 2 עצבני"

עם כל הכבוד לווין דיזל ופול ווקר, הכוכבות האמיתיות של סדרת סרטי "מהיר ועצבני" הן המכוניות המהירות והעצבניות. קשה מאוד לבחור מכונית אחת שהתבלטה מעל כולן וכל בחירה תגרום למעריצי הסרטים להיכנס למכונית ולדהור בזעם, אבל אנחנו נלך על השברולט קורבט 1998 שהופיעה בסרט השני, ולו רק בגלל הפעלול המטורף שהייתה חלק ממנו. כידוע, המכונית כלל לא הייתה מצוידת לאחת ההתנגשויות והפעלולן הצליח למצוא רצועה מיותרת וחגר עצמו מתחת ללוח המחונים. בסופו של דבר, ההתנגשות הצטלמה נפלא ולמרות שהפעלול לא היה מתוכנן, הוא מצא את דרכו לסרט.

ג'יגה הורס, "מקס הזועם: כביש הזעם"

"מקס הזועם: כביש הזעם" שהגיע לבתי הקולנוע לפני שנתיים אירח כלי רכב מטורפים. נדמה שהמטורף מביניהם הוא הג'יגה הורס. הג'יגה הורס בנוי משתי מכוניות קאדילק 1959 שצמודות למשאית וכל העסק הזה מונע על ידי שני מנועים ששודרגו בעצמם. מילא לשרוד שואה גרעינית ולחיות במדבר, איך לכל הרוחות מצליחים להימלט ממפלצת כזאת?

פרארי 1961, "שמתי ברז למורה"

הסצנה הרומנטית בכיכוב הפאי מ"אמריקן פאי" היא כלום לעומת הסצנה שבה פריס ביולר וחברו מתענגים על פרארי 1961 אדומה שחונה לה בתמימותה. ביולר מחליט לקחת את הפרארי לסיבוב ומאוחר יותר המכונית מוצאת את סופה הטרגי בתאונה טרגית לא פחות.

"Greased Lightning", "גריז"

ובכן, אנחנו די בטוחים שרוב המוסכניקים לא פוצחים בשירה ובריקודים כשהם מתקנים או משפצים מכוניות, אבל החבר'ה של "גריז" עשו יופי של עבודה על ה-Greased Lightning של קניקי שהייתה אמורה להשתתף במרוץ. המכונית שמופיעה בסרט היא פורד 1948 ולמרות שבימינו אין יותר מדי מה לעשות איתה על הכבישים, כש"גריז" יצא לאקרנים היא עשתה לכולם חשק להפוך לנהגי מרוצים, לפחות ליום אחד.

במבלבי, "רובוטריקים"

פרט לאופטימוס פריים, במבלבי הוא כלי הרכב המזוהה ביותר עם מותג "רובוטריקים". ולמרות שמייקל ביי הרס את המותג האהוב והפך את כל כלי הרכב לרובוטים שנלחמים אחד בשני בלי יותר מדי היגיון, הוא כן הפך את השברולט קאמרו הצהובה-שחורה לרכב אהוב וסקסי. אגב, גם המכונית שלכם משנה צורה אם אתם מקטרים? כן, לא חשבנו אחרת.

וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס, וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully