וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הגיעה גל גדות לככב בסרט פורנו עם "אחיה החורג"

12.12.2017 / 23:48

מישהו השתמש באלגוריתם מתוחכם של בינה מלאכותית כדי לשתול את פרצופה של כוכבת וונדר וומן, גל גדות, בסרט פורנו - והתוצאה מטרידה ממש (והיא לא הכוכבת היחידה שזכתה לטיפול הזה)

הפרסומת לבושם "Bamboo" של גוצ'י

בסרטון – גל גדות מפרסמת בעירום מלא את הבושם Bamboo

סרטון של כוכבת וונדר וומן, גל גדות, מקיימת יחסי מין עם "אחיה החורג" פורסם ברשת - אבל זו לא באמת גל שלנו, רק הפרצוף שלה. משתמש רדיט בשם "דיפ-פייקס" לקח סרטון פורנו רגיל (בו יש סצנת סקס בין שני אחים חורגים) ושתל את פרצופה של גדות על פניה של שחקנית הפורנו שמשתתפת בו. הסרטון נוצר בעזרת טכניקות למידה אוטומטיות מהרשת (כגון TensorFlow החינמי של גוגל) ותוך שימוש בחומרים נגישים וקוד פתוח שכל מי שיש לו ידע מעשי בטכניקות למידה יכול ליצור.

הסרטון המטריד, על אף שאינו אמיתי, מעניק תזכורת להשלכות ההרסניות של הטכנולוגיה, בעיקר כשהיא נופלת לידיים הלא נכונות. מצד אחד, כל מי שיביט מקרוב יבחין שפניה של גל גדות לא תואמים תמיד לגופה של שחקנית הפורנו ויעלה על הזיוף בקלות (לא שהיינו צריכים את זה. ברור הרי שגל לא תשתתף בסרטון פורנו), אולם במבט ראשון זה בהחלט נראה אמין ומה שעוד יותר מדהים זה שמדובר בעבודה של אדם אחד שנעזר באלגוריתם פשוט על תמונות של גדות מהרשת ולא בסטודיו שמיומן ביצירת אפקטים מיוחדים.

ככה זה נראה

גיף גל גדות בפורנו. REDDIT, Giphy
מתוך סרט הפורנו המזויף של גל גדות/Giphy, REDDIT

עוד באותו נושא

אתר IMDB: גל גדות היא הכוכבת הגדולה של השנה

לכתבה המלאה

הסרטון החובבני מעלה חששות, בעיקר כי הוא מוכיח כיצד ניתן לזייף סרטונים בקלות תוך עבודה של ימים או אפילו בכמה שעות. מאחר שכולנו מעלים תמונות אישיות לרשת - בקרוב כל אחד בעל ידע טכנולוגי בסיסי יוכל לזייף סרטונים בכיכובנו - ולא רק סרטוני פורנו, אלא גם קטעי וידאו שלמים של אנשים שעושים ואומרים דברים שהם מעולם לא עשו או אמרו.

גיף גל גדות בפורנו מזוייף. REDDIT, צילום מסך
גל גדות היא הקורבן החדש של "דיפ-פייקס"/צילום מסך, REDDIT

גל גדות לא לבד. גם סקרלט ג'והנסון, אמה ווטסון, טיילור סוויפט וכוכבת "משחקי הכס" מייסי וויליאמס זכו ל"כבוד" המפוקפק של "דיפ-פייקס" וסרטוני סקס "בכיכובן" רצים ברשת. פורנו מזויף של סלבריטאים הינה קטגוריה מאוד פופולארית באתרי פורנו ורבים החמיאו לדיפייקס על העבודה המדויקת שלו, בעיקר זו האחרונה עם גדות.

סקרלט ג'והנסון בפורנו מזוייף. REDDIT, צילום מסך
סקרלט ג'והנסון בסרטון פורנו מזויף/צילום מסך, REDDIT

מומחים בתחום מזהירים שזיוף סרטונים כבר "אינו מדע טילים". חוקר הבינה מלאכותית, אלכס צ'מפנדרד הזהיר: "כולם חייבים להבין כמה זה קל לזייף תמונות וסרטונים, עד הנקודה שבקרוב לא נוכל בכלל להבחין בין מציאות לזיוף", הוא אמר ל- Motherboard, "מן הסתם זה הינ אפשרי כבר זמן מה, אבל עד היום היה צורך בהרבה משאבים ואנשי מקצוע כדי ליצור סרטונים כאלה. עכשיו כל מה שצריך זה מתכנת אחד עם חומרה מספיק מתקדמת כדי ליצור סרטונים על אנשים - ללא הסכמתם או ידיעתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully