וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה הקנדי לשעבר: "האילומינטי מסתירה טכנולוגיה חייזרית שתציל את כדור הארץ"

16.2.2018 / 0:07

שר ההגנה הקנדי לשעבר, פול הלייר, שידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת, טוען שאגודת הסתרים חובקת העולם "האילומינטי" מסתירה טכנולוגיה מהפכנית שיכולה להציל את כדור הארץ מהרס עתידי - והיא לא חושפת אותו כי לחבריה יש אינטרסים כלכליים בתעשיית הנפט

אתר רשמי

בסרטון - פול הלייר מדבר על ה"חבורה הסודית" ששולטת בעולם

פול הלייר, שפיקח על כוחות ההגנה הקנדיים בשנות ה-60, טוען כי האילומינטי, אגודת הסתרים שעל פי האגדה האורבנית שולטת על העולם באמצעות ממשלות ותאגידים, אכן קיימת ומסתירה טכנולוגיה מהפכנית שמקורה בחייזרים. לדבריו, לטכנולוגיה יש יכולת לבטל את השפעות שינויי האקלים העולמיים ולהציל את כדור הארץ - אולם האגודה בוחרת להסתיר זאת מהציבור כי זה לא משתלם לה כלכלית.

הלייר טוען שלאליטה הכוחנית - שחבריה באים מעולמות הפוליטיקה, העסקים והבידור - יש אינטרסים כלכליים בתעשיית הנפט העולמית ולכן יודעת שחשיפת הטכנולוגיה צפויה להוביל להפסדים קשים. "ישנה קנוניה סודית שמנהלת את העולם והיא הצליחה לשמור על הטכנולוגיה הזאת תחת סודיות עד שחבריה יוכלו לפדות את הטריליונים מנכסי הנפט שלהם", אמר הלייר לבלוג ביוטיוב- Lazarus Effect, "זה לא ישתנה עד שמאות אלפי אנשים יתאחדו ויגידו 'אתם צריכים להתוודות, תגידו לנו מה באמת קורה שם ושנו את סדר העדיפויות שלכם כדי להציל את העולם עבור הדורות הבאים במקום לפוצץ אותו במלחמות'".

עוד בנושא:

הלייר מספר מה שידוע לו על "מי שולט בעולם"

ובעבר השר לשעבר חושף את "האמת על החייזרים"

הלייר ידוע באמונותיו בקיומם של חייזרים. בעבר הוא סיפר כי ארה"ב התערבה כדי להשתלט על אזור התרסקות של חייזרים במחוז הקנדי של מניטובה. הוא גם אמר שבעיני החייזרים שנמצאו באזור ההתרסקות, בני האדם נחשבים לצורת חיים פרימיטיבית ושאלה יכולים לעזור לנו בעת הצורך, "אין ספק שהם מתקדמים יותר בחקלאות וברפואה ובתחומים רבים אחרים. אם זה נכון, למה אנחנו לא משתפים איתם פעולה כדי לבנות עולם טוב יותר?".

גיף חייזר מוחמא. מערכת וואלה! NEWS
"אין ספק שהחייזרים יותר מתקדמים מאיתנו"/מערכת וואלה! NEWS

בשנת 2005 אפילו הגיש הלייר, כאמור לשעבר שר ההגנה וסגן ראש ממשלת קנדה בקשה לפרלמנט הקנדי לערוך דיון ביחסים עם חוצנים. אם לדייק, הלייר התכוון ל"ציביליזציות חוצניות מתקדמות" שעשויות לבקר בכדור הארץ. בנאום שנשא אז באוניברסיטת טורונטו אמר: "עב"מים הם מציאותיים כמו מטוסים החולפים מעל לראשיכם". "אני מאוד מוטרד מההשלכות של פתיחה במלחמה בין גלקסיות", הוסיף הלייר, "יש לי צורך לומר על זה משהו".

בנאומו סיפר השר לשעבר, שהיה בתפקיד בכיר בזמן התקרית המופרסמת ברוזוול, כי "החשאיות שעטתה את כל העניינים הקשורים לאירוע ברוזוול היתה חסרת-תקדים. הסיווג הביטחוני שהוענק לאירוע מתחילתו היה גבוה מ'סודי ביותר', כך שרוב מכריע של הפקידים והפוליטיקאים בארה"ב, שלא להזכיר שרי הגנה של מדינות ידידותיות, מעולם לא עודכנו במתרחש".

לייר הזהיר, ש"צבא ארה"ב שוקד על ייצור כלי נשק שישמשו נגד החיזרים. האמריקאים יגררו אותנו למלחמה בין גלקסיות ללא כל אזהרה. ממשל בוש אישר לצבא ארה"ב לבנות בסיס קדמי על הירח, מה שיציב את האמריקאים בעמדת מעקב טובה יותר אחר בואם ולכתם של המבקרים מהחלל. כך הם יוכלו לירות בהם, אם הם יחליטו".

הלייר סיים את נאומו לקול תשואות רמות. הקהל נעמד על רגליו והריע לו. הוא סיים באומרו, כי "הגיע הזמן להסיר את מעטה החשאיות ולתת לאמת לצאת, כך שניתן יהיה לערוך דיון פתוח באחת הבעיות החשובות ביותר איתן מתמודד כדור הארץ".

הנאום של היילר מ-2005 בו הודה בקיומם של חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully