וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים "הרגו" את זוג ההורים כדי לעצור את הילד המסוכן שלהם

4.3.2018 / 0:19

בן 22 תכנן לרצוח את הוריו ואחותו הקטנה כדי לקבל את כספי הירושה ופנה לשוטר סמוי שהסתווה לרוצח שכיר, אלא שאז הקערה נהפכה על פיה. הילד קיבל תמונות של הוריו ה"מתים",ומיד נעצר על ידי המשטרה

אתר רשמי

בסרטון - רגעי המעצר של הילד שתכנן לרצוח את הוריו

זוג רוסים עשירים ביימו את המוות שלהם, לאחר שגילו כי בנם שכר רוצח שכיר שיתנקש בהם, בכדי לקבל את הירושה. נשמע מסובך? אז רגע, נסביר: הילד, בן 22, רצה במותם של הוריו, כמו גם בזה של אחותו בת ה-10, כדי לקבל את כספי הירושה המשפחתית הגדולה (בין היתר, למשפחה יש בית גדול, מכונית והמון חסכונות). הוא אפילו יצר קשר עם רוצח שכיר, והסביר לו איפה ואיך הוא רוצה שמשפחתו תירצח.

בתקשורת הרוסית דווח שהסתבר שהרוצח השכיר היה למעשה שוטר סמוי וברגע שהמשטרה בסוצ'י שמעה על כך, היא החליטה להפוך את הקערה על פיה, ולשתף פעולה עם ההורים כדי להביא למעצרו של הילד. לאחר שדרש לראות תמונות של הוריו המתים, קיבל הילד את התמונות הבאות:

עוד בנושא:
נחשף: ההורים שהתחננו בשידור למצוא את בתם רצחו אותה וביתרו את גופתה

זייפו את המוות של הוריהם. צילום מסך
האבא/צילום מסך
זייפו את המוות של הוריהם. צילום מסך
האמא/צילום מסך

אלא שלא אימו ולא אביו נרצחו. הם שיתפו פעולה עם המשטרה. כשה"רוצח" נפגש עם הבן והראה לו את התמונות, שמח הילד והבטיח לשלם 52 אלף דולר. אולם לא היתה לו הזדמנות לעשות כך, שכן חבריו של השוטר מיד הסתערו עליו ולקחו אותו למעצר.

הבן מיד הודה בהאשמות, ואף סיפר כי תכנן לרצוח את משפחתו עוד קודם לכן. "הוא תכנן להיפטר מהם כי לא נתנו לו כסף", אמר אחד השוטרים. "לפני שחיפש רוצח שכיר, הוא ניסה להתנקש בקרובים שלו פעמיים. הוא חיפש באינטרנט כדי להבין איך לעשות את זה. הוא רצה לשים כדורי רעל בקומקום של הוריו, אבל אביו גילה שמשהו לא כשורה. לאחר מכן הוא תכנן לפרוץ למכונית שלהם ולהרעיל אותה, אבל השתפן".

בחקירה שלו אמר הבן, שצפוי לעונש מאסר של 15 שנה: "תכננתי את זה כמה חודשים. סיימתי איתם, הם לא הבינו אותי, אז מצאתי רוצח שכיר. ההורים שלי לא האמינו שאעשה להם את זה".

תכנן לרצוח את הוריו. צילום מסך
הילד נלקח למעצר/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully