וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות להגנת הצרכן מזהירה: רכשו כרטיסי מונדיאל רק באתר הרשמי

20.3.2018 / 8:45

לבקשת ארגון הגג הבינלאומי של רשויות הגנת הצרכן ופיפ"א הזהירה הרשות את הציבור מפני רכישת כרטיסים, העלולים להיות יקרים או מזויפים, ממקורות לא מוכרים

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: הקבוצות שעלו לשחק במונדיאל 2018 ברוסיה)

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מזהירה את ציבור אוהדי הכדורגל מפני זיופים וקוראת לו לרכוש כרטיסים למונדיאל 2018 רק באתר הרשמי של הפדרציה הבינלאומית לכדורגל - FIFA. אזהרה זו מפורסמת בעקבות פנייה של ארגון הגג הבינלאומי של רשויות הגנת הצרכן - ICPEN (International Consumer Protection and Enforcement Network) ופיפ"א לרשות בבקשה כי תזהיר את הציבור בישראל מפני הסיכונים רבים ברכישת כרטיסים לטורניר באתרים לא מוכרים.

לדברי הרשויות רכישת כרטיסים ממקורות לא מוכרים נושאת בחובה סיכון לתשלום גבוה מהערך הנקוב עבור כרטיסים, רכישת כרטיסים מזויפים או לא תקפים, קבלת כרטיסים למיקום שונה ממה שנרכש, אי אספקת כרטיסים ונפילה כקרבן למרמה. המקור הרשמי היחיד לרכישת כרטיסים הוא אתר פיפ" ומה-18 באפריל יחלו לפעול מרכזי מכירות רשמיים של הארגון ברוסיה. חבילות אירוח הכוללות כרטיסים ניתן לרכוש ב-MATCH HOSPITALITY וסוכני המכירות הרשמיים המתאימים שלו.

כדור טלסטאר 2018 הרשמי של מונדיאל 2018 ברוסיה. אתר רשמי אדידס, אתר רשמי
גביע העולם והכדור של אדידס לקראת מונדיאל 2018/אתר רשמי, אתר רשמי אדידס

פיפ"א: כל כרטיס ממקור לא רשמי - יבוטל אוטומטית

פיפ"א הצהירה שכל כרטיס שנקנה מכל מקור שאינו רשמי יבוטל אוטומטית ללא מתן הודעה ולא תינתן למחזיק הכרטיס כל גישה לאצטדיון. בכך נכללת רכישת כרטיסים מספסרים, מתווכים בלתי מורשים, מכרזי אינטרנט, סוכני כרטיסים באינטרנט, פלטפורמות החלפת כרטיסים באינטרנט או פלטפורמות החלפת כרטיסים לא רשמיות אחרות. עוד מדגישים ברשות כי העברות בלתי מורשות של כרטיסים עשויות להיות גם הפרה של החוק הפדרלי הרוסי.

על פי פיפ"א, מחזיקי כרטיסים אינם רשאים למכור, להציע במכירה פומבית, למכור מחדש, לתרום, לשמש כסוכן כרטיסים מסחרי עבור צד אחר או להעביר כרטיס בכל דרך אחרת. הפדרציה הודיעה כי יחד עם הרשויות המקומיות יבוצעו בדיקות כניסה קפדניות באיצטדיונים.

הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עו"ד מיכאל אטלן, ציין כי "הרשות פועלת על מנת להגן על הצרכנים. במקרה זה, קיבלנו מידע מרשות בינלאומית ופעלנו מיד על מנת למנוע מחובבי כדורגל ליפול במלכודות הכרטיסים המצויות ברשת האינטרנט, כולי תקווה כי חובבי הכדורגל ישמעו לאזהרתנו ויפעלו בהתאם".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully