וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישת שיכורים: 1,500 צעירים חוגגים את סוף עונת הסקי באיטליה

28.3.2018 / 8:03

ביום גולשים, נפצעים ומשתכרים עם סקאזי, בלילה רוקדים פצועים ושיכורים עם ברי סחרוף. גיא הוכמן הצטרף ל-1,500 צעירים וצעירות, ביניהם לא מעט ישראלים, שהשתלטו על הרי הדולומיטים בחגיגת סוף עונת הסקי באיטליה

גיא הוכמן

אז העורך שאל אותי אם בא לי לטוס לסקי. עניתי לו שאני לא חייב לטוס עד לאיטליה ושהוא יכול לשבור לי את הרגל פה במשרד. הוא לא הגיב ואמר שצריך לשלוח לשם מישהו צעיר ותוסס ולמרות שאני מתקרב לגיל 30 אני עדיין עונה להגדרה הזאת. הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי במבט של "אתה ממש לא הולך לחבק אותי עכשיו". חיבקתי אותו, התקשרתי לאמא לבקש את החליפת גלישה של אבא מהסבנטיז, לקחתי מחבר משקפי גלישה, כפפות ושמחת חיים ועליתי על מטוס לסלה רונדה איטליה.

אז אמנם אלה היו רק שלושה ימי גלישה, אבל כשאתה יורד במדרונות שיכור זה נראה הרבה יותר. כן, גלישת שיכורים - זה הספורט הלאומי בשבוע הזה, שכולל לא פחות מ-1500 צעירים ישראלים על הר מלא בשלג וחביות בירה. בערב, בהופעה המטורפת של נצ'י נצ' שגם הלהקה שלו בטח לא מבדילה בינו לבין טונה, כבר ניתן היה לראות את התוצאות. גולשת בעלת לוק בינתחומי עם גבס קל מתנשקת קלות עם חייל משוחרר בלי עצם זנב ומסביבם המון תחבושות רוקדות. אם כבר התנחלות ישראלית בהרי הדולומיטים, אז כזה.

אפרה סקי סלה רונדה באיטליה. מיכאל אברהם, מערכת וואלה! NEWS
הר מלא בשלג וחביות בירה. מסיבת האפרה סקי בסלה רונדה/מערכת וואלה! NEWS, מיכאל אברהם
אפרה סקי סלה רונדה באיטליה. סקידיל, מערכת וואלה! NEWS
החופשה המושלמת לצפונבון הממוצע. גולש בסלה רונדה/מערכת וואלה! NEWS, סקידיל

בלתי פציע בעליל

וככה זה נמשך. ביום גולשים, נפצעים ומשתכרים עם סקאזי, בלילה רוקדים פצועים ושיכורים עם ברי סחרוף. ללא ספק, החופשה המושלמת לצפונבון הממוצע שנהנה משילוב בין חופשת סקי לבין פסטיבל פאנג'ויה. והכי חשוב, זה משלב את שני הדברים שהאשכנזי הממוצע הכי אוהב לעשות - ליפול על התחת ולנצל הזדמנויות לדפוק את הביטוח.

ואני הייתי שם. ועד כמה שניסיתי, עד כמה שהבטחתי לעצמי לחזור על קביים, פשוט לא הצלחתי - לא שנכנסתי במהירות 30 קמ"ש באוסטרית בת 70 שדופקת אוף-פיסים משל הייתה מדריך בסקי דיל, לא שירדתי מהרכבל בצורה מוזרה ונפלתי על עצם הבריח, ואפילו לא שנפלתי על הראש במסלול שחור קרחי להחריד. בלתי פציע בעליל.

אחרי הקטע האחרון, הפרטנר שלי לגלישה רמז לי שכדאי שנעצור כי אני מקיא כבר פעמיים ואין סימן מובהק מזה לזעזוע מוח. רציתי להגיד לו שאין לו מה לדאוג ושאני מטומטם בטבעי שלי, אבל בדיוק התעלפתי. איך אני אוהב סקי. איך אני אוהב בירה. אבל עזבו שטויות, צפו בווידאו. כיף שם.

הכותב היה אורח סקידיל באיטליה.

אפרה סקי סלה רונדה באיטליה. עדן רם, סקידיל, מערכת וואלה! NEWS
ביום גולשים, בלילה נותנים בראש בהופעה/מערכת וואלה! NEWS, עדן רם, סקידיל
סקי סלה רונדה באיטליה. סקידיל, מערכת וואלה! NEWS
גולש בסלה רונדה באיטליה/מערכת וואלה! NEWS, סקידיל
סקי סלה רונדה באיטליה. מיכאל אברהם, מערכת וואלה! NEWS
סלה רונדה/מערכת וואלה! NEWS, מיכאל אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully