וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה: קובי מידן התנצל - ולא יודח מגל"צ

2.4.2018 / 20:50

בתחנה הצבאית פרסמו הודעה לפיה השדרן התנצל בשנית. "מידן הפר את הקוד האתי של התחנה, אך התנצלותו כנה ואמיתית"

אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל. ניב אהרונסון
הקוד האתי הופר. מידן/ניב אהרונסון

סוף לסאגה: קובי מידן לא יודח מגל"צ. בתחנה הצבאית פירסמו הערב הודעה לפיה השדרן התנצל בשנית, בשיחת הבהרה נוספת שנעשתה עימו בנוכחות מפקד גל"צ שמעון אלקבץ. עוד מבהירים בתחנה כי כוונתו המקורית של אלקבץ הייתה להפסיק את שירותיו של מידן, בעקבות הפוסט שפרסם על אירועי הגדר בעזה, אך בעקבות התנצלותו של השדרן היום - הוא לא יודח מהתחנה. "מידן הפר את הקוד האתי של התחנה, אך התנצלותו כנה ואמיתית", אמר אלקבץ.

בשיחה הבהיר אלקבץ כי מידן הפר את הקוד האתי של גלי צה"ל. "הקוד האתי קובע שעובדי גלי צה"ל וחייליה וכן כלל המשתתפים הקבועים, וקובי מידן נימנה עליהם, מחוייבים להפעיל שיקול דעת בכל התבטאות מעל כל במה חיצונית, מקוונת או אחרת", הוסיף אלקבץ. עוד אמר כי "הקוד האתי של התחנה הוא המגדלור לפני המחנה ולאורו צריכים לפסוע כלל חייליה ואזרחיה ללא קשר לאופי העסקתם".

שיקול הדעת מחייב

בשיחה עם מידן היום הבהיר אלקבץ כי כוונתו המקורית לאחר פרסום הפוסט הייתה להרחיקו משידור, אך לאחר שזה הבהיר כי לא כתב מילה רעה אחת על החיילים ובעקבות דבריו הכנים היום - אלקבץ סבור כי "יש בכך כדי להביא לסיום העניין". אלקבץ הורה היום להפיץ בפני כלל עובדי וחיילי התחנה את הקוד האתי, כדי לוודא שפועלים לפיו.

מידן ביקש להבהיר בשיחתו היום עם מפקד התחנה אלקבץ : "הדברים נכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי. הם לא נאמרו במסגרת שידורי התחנה. ההפרדה הזאת חשובה ולא מקרית. הם נכתבו מתוך כאב ואכפתיות". הוא מדגיש כי "לא נכתבה מילה כנגד חיילי צה"ל היקרים לכולנו. לא זאת היתה הכוונה ואם כך פורשו הדברים - אני מתנצל על כך". מידן הוסיף, "אני מבין שהקשר עם גלי צה"ל, היקרה ללבי כבר יותר מארבעים שנה מחייב - גם על פי הקוד האתי של גלי צה"ל, שהתקבל ב-2017 - הפעלת יתר שיקול דעת גם בהתבטאויות פרטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully