וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו תובעת: נאנסתי והוכתי בברוטליות בצילומים

16.4.2018 / 8:42

ניקי בנץ טוענת שנאנסה ועברה מסכת עינויים במהלך צילומי סרט פורנו בסצינה שלא תואמה עמה מראש. היא תובעת את חברת ההפקה, את הבמאי טוני טי ואת כוכב הפורנו רמון נומאר בסך של 5 מיליון דולר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Brazzers porn star Nikki Benz

כוכבת הפורנו ניקי בנץ השתתפה בסצינת בדס"מ אלימה במהלך צילומי סרט פורנו - וטענה מיד לאחר הצילומים שלא נתנה את הסכמתה לסצנה הזאת ושבמאי הסרט, טוני ט, והשחקן שלצידה, רמון נומאר, סירבו לעצור את הצילומים על אף שניסתה לזעוק לעזרה. לדבריה, היא עברה עינויים קשים הכוללים "ווטר-בורדינג" (שיטת עינוי בה שופכים מים על פנים מכוסות בבד כדי לדמות חוויה של טביעה) ואגרופים בחזה. כעת היא תובעת את השניים ואת חברת ההפקה, בראזרס, על תקיפה מינית ודורשת פיצויים של 5 מיליון דולר.

הסצינה הלא מתוסרטת, לדבריה, צולמה בדצמבר 2016. בנץ בת ה-36, שנולדה בשם אלה מונטצ'ק, טענה שבתחילת הצילומים הבמאי חנק אותה ודרך על הראש שלה. בתביעה החדשה בנץ הוסיפה פרטים מצמררים נוספים על התקרית, לדבריה קשרו את פיה בתחתונים שלה ושפכו מים לגרונה. היא נחנקה, נפצעה בפנים, בראש ובשדיים ודיממה על הסט. בסוף הצילומים, טוענת בנץ, טוני הכריח אותה להגיד למצלמה שתשמח שוב להצטלם בסרטיו הבאים - אחרת הוא לא ישלם לה על הצילומים הנוכחיים.

הציוץ של ניקי בנץ:

בחומרי הגלם המצולמים נראת בנץ במסיכה עוברת מסכת התעללויות במסגרת סצנת סקס אלימה, שלכאורה נתנה את הסכמתה אליה. כמקובל בצילומי פורנו, השחקנים מתראיינים לפני הסצינה ובסופה. בראיון שנערך עמה בסוף הצילומים, נשאלה בנץ אם היא הייתה שם מרצונה, האם היא נהנתה והאם תסכים לצילומים נוספים. בתחילה בנץ נשמעת משיבה "לא", אולם בטייק נוסף היא משנה את תשובתה ל"כן" - מה שמחזק את טענותיה על כך שהוכרחה לשנות את גירסתה.

הבמאי טוני טי מואשם בהטרדה מינית. Defiance Film, צילום מסך
הבמאי טוני טי מואשם בהטרדה מינית/צילום מסך, Defiance Film

השחקן רמון נומאר

ימים לאחר התקרית, ב-18 בדצמבר 2016, בנץ שיתפה בטוויטר את רגשותיה: "אז סצנות אונס זה באופנה עכשיו, אה?". ארבעה ימים לאחר מכן היא צייצה: "בריונות, אונס ואלימות על הסט לא אמורים לקרות. #לא_פירושו_לא, מצולם או לא, פשוט לא!". בהמשך הוסיפה: "הבמאי עצמו הניח את ידו עליי וחנק אותי. מעולם לא חשבתי ש'בראזרס' יאפשרו לדבר כזה לקרות".

מיד לאחר פרסום האשמות, טוני ונומר הגישו תביעה משותפת בגין לשון הרע נגד בנץ, בטענה כי ההצהרות שלה שקריות. על פי הדיווחים, שופט בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קבע כי תביעתו של טוני טי מאושרת להמשך דיונים, אולם המקרה הושהה לאחר שבנץ הגישה ערעור על ההחלטה.

ניקי בנץ מצייצת על התקיפה המינית שאירעה בסט. צילום מסך
ניקי בנץ מצייצת על התקיפה המינית שאירעה בסט/צילום מסך

בחברת ההפקה בראזרס שחררו הודעה רשמית בתגובה לציוץ שלה: "אנחנו מודעים למחלוקת סביב הצילומים האחרונים של ניקי בנץ. כפי שרובכם יודעים, אנחנו לא מייצרים את התוכן בעצמנו אלא מפיקים עושים את זה בשמנו. אנחנו מבינים שהסצנה הזאת הייתה לא מתוסרטת כשהכיוון האמנותי נותר פתוח לשיקול הדעת של המפיק. בראזרס לא תסלח ולא תגלה סבלנות כלפי מעשים שיסכנו את ביטחונם ורווחתם של השחקנים. בהתחשב בהאשמות סביב ההפקה של הסצינה הזאת, בראזרס תבצע חקירה ייסודית בנושא ואם יהיה צורך תנקוט בצעדים מחושבים כדי למנוע מהתנהגות דומה להתרחש בשנית".

בנץ לא הייתה מרוצה מתגובת בראזרס ושיתפה ציוץ עם תמונת מסך של שיחה בין חבריה מהסט, שלכאורה היו עדים לתקיפה. אחד הנוכחים על הסט כתב: "ניקי כל הזמן צעקה קאט, אבל הם המשיכו בשלהם".

בראזרס עדכנו את ההצהרה שלהם ב-22 בדצמבר, 2016: "כפי הנראה, חלק מהטענות מקבלות ביסוס ולכן נקטנו בצעדים מידיים כדי לנתק כל קשר לבמאי המדובר. לא רק שסיימנו כל התקשרות מקצועית איתו, אלא גם כל אפשרות לעבודה משותפת עתידית עמו. סירבנו גם לרכוש את הסצנה המדוברת מאחר שהיא עומדת בניגוד ישיר לרוח החברה המקפידה על הסכמתם וכיבוד גבולותיהם של שחקניה. אנו מתחייבים שהסצנה הפוגענית הזאת לעולם לא תמצא את עצמה ברכוש בראזרס".

ניקי בנץ מספקת הוכחות למה שאירע לכאורה על הסט. צילום מסך
ניקי בנץ מספקת הוכחות למה שאירע לכאורה על הסט/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully