וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לא תאכלו ומהו המאכל הכי ישראלי? גיא הוכמן בדק וחזר עם תשובות

26.4.2018 / 8:10

שנת ה-70 למדינה היא הזדמנות מצוינת למפות את שולחן האוכל הישראלי. מה אנחנו אוהבים לאכול, למה אנחנו מקפידים על ארוחות משפחתיות ומה חייב להיות בכל ארוחת בוקר ישראלית? צפו

צילום מסך

ישראל היא הרבה דברים עבורנו - בית, משפחה, חברים, עבודה, וכמובן אוכל. הרבה אוכל. אנחנו אוהבים לאכול. בבוקר, בצהריים, בערב, בין לבין, על הדרך, בישיבה ליד השולחן או בעמידה בצד הדוכן. בנוסף, התפתחה בישראל סצנה קולינרית חדשה ונפתחנו לטעמים חדשים מכל העולם. אנחנו אוהבים לנסות מנות חדשות, לוקחים טיפים מתכניות בישול ומרותקים לתכניות ריאליטי שבהן המתמודדים מלהטטים בין הסירים. אבל בסופו של דבר האוכל שלנו קשור לבית ולמשפחה. לטעמים שעליהם גדלנו והם מהווים את הזיכרון שלנו ואת ההווה שלנו. אלה הטעמים שאנחנו גם מעבירים לילדים שלנו. שולחן החג שלנו עמוס בכל טוב, שולחן השבת מתאפיין במאכליה ותבשיליה המיוחדים של כל משפחה ועדה, ובארוחת הבוקר אנחנו תמיד נשמח לחביתה, סלט קצוץ טרי וגבינת קוטג' טעימה לצד לחם טרי.

כן, אפשר לאפיין את שולחן האוכל שלנו וגיא הוכמן יצא לשוק בפתח תקווה כדי לשמוע מכם מה אתם אוהבים לאכול, מה אף פעם לא תאכלו, מהו המאכל הכי ישראלי בעיניכם ועל מה אתם מדברים בארוחות המשפחתיות. צפו.

שבעה מאפיינים שקיימים רק במקרר של ישראלים

כמה טוב שבאתם הביתה: שבעה בניינים מיוחדים שמסמלים את ישראל

מרימים לישראל: שבעה דברים שכיף לנו להתגאות בהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully