וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: "הממיר של הוט נשרף וכבל החשמל נמס"

21.5.2018 / 8:00

אלון חזר הביתה והריח ריח שרוף, מאוחר יותר גילה שכבל החשמל של הממיר נמס והחיבור מפויח. "בנס זה נגמר ללא פגע, הבית יכול היה לעלות באש". לטענתו החברה לא לקחה אחריות ולא הציעה פיצוי. הוט: "מייחסים למקרים הללו את מלוא הרצינות. הממיר בטיחותי"

באדיבות המצולמים

(בווידאו: תיעוד הממיר השרוף)

תקלה בממיר של חברת הכבלים הוט כמעט והובילה לשריפה בבית מגורים. בפנייה לוואלה! עסקים מספר אלון, תושב רמת גן, כי לפני כחודש חזר לביתו בתום יום עבודה והבחין כי השלט של הוט אינו עובד, אך התפנה לטפל בילדיו ודחה את בדיקת התקלה. שעות ספורות מאוחר יותר הריח ריח שרוף מתפשט בביתו - וראה שהחיבור של כבל החשמל של הוט נמס בנקודת החיבור לממיר והחיבור עצמו מפויח. "הכנסתי לשם יד וכמעט קיבלתי כוויה", הוא אומר.

אלון הספיק לנתק את כל המערכת מהחשמל ולמנוע נזק כבד, ובמקביל התקשר לשירות הלקוחות של החברה לדווח על התקלה. לדבריו, אחרי המתנה של כ-20 דקות, ענה לו נציג שהפנה אותו לתחנת שירות להחליף את הציוד; והציע לחלופין להמתין כיומיים לטכנאי. "זה מטריף, גם דיווחתי על תקלה, גם כמעט קרה אסון וגם אני צריך לטפל בזה בעצמי או לחכות יומיים בלי טלוויזיה?", הוא תוהה.

עוד מוסיף אלון כי נציג שירות הלקוחות לא לקח אחריות או התנצל בשם החברה. רק כאשר ביקש פיצוי מהנציג, הודיע לו האחרון שהוא מעביר אותו למחלקת זיכויים - אבל לטענת אלון איש לא חזר אליו מהמחלקה.

"בנס זה נגמר ללא פגע", הוא ממשיך, "הבית יכול היה לעלות באש, יש לי 2 ילדים קטנים, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו יוצאים והבייביסיטר הייתה כאן ולא אנחנו, או אם היינו הולכים לישון ולא שמים לב לתקלה".

ממיר הוט נשרף. באדיבות המרואיינים, באדיבות המצולמים
כבל החשמל שנמס/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיינים

"גם 400 שקל וגם ציוד שעולה באש?"

"מבדיקה קצרה ברשת עולה כי אין מדובר במקרה בודד. קשה לתאר את הנזק שהיה מתרחש לו לא היו מבחינים בני המשפחה בממיר שנשרף. חברת הוט הציעה החלפת ממיר תוך התעלמות מהנזק שנגרם למרשי"

אלון ממשיך לתאר את השתלשלות הדברים ומזכיר כי שאל את נציג שירות הלקוחות האם אירעו מקרים דומים בעבר במטרה להזהיר אחרים, אבל קיבל תשובה שלילית. "אתה הלקוח הראשון שזה קורה", אמר לו נציג השירות בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! עסקים. "אני לא שמעתי על זה. אני אישית פעם ראשונה שאני שומע על התקלה הזו", אמר לאלון.

בשלב זה אלון החליט לבדוק את הנושא בעצמו, ומצא תלונות דומות בפייסבוק בקבוצות שונות. הוא פנה לעו"ד נירית פליישמן, ובימים אלה שוקל לנקוט בהליכים משפטיים נגד החברה. "לא מספיק שלוקחים ממני 400 שקל בחודש - אז גם נותנים לי ציוד שעולה באש?", הוא אומר.

"מדובר במקרה חמור, בו משפחה שרכשה ממיר של הוט גילתה כי הוא מעלה עשן תוך כדי שימוש", אומרת עו"ד פליישמן. לדבריה, "מבדיקה קצרה ברשת עולה כי אין מדובר במקרה בודד. קשה לתאר את הנזק שהיה מתרחש לו לא היו מבחינים בני המשפחה בממיר שנשרף. חברת הוט הציעה החלפת ממיר, תוך התעלמות מהנזק שנגרם למרשי".

ברשת קיימות מספר תלונות שמתארות את אותו התרחיש, ממיר שרוף ואסון כבד שנמנע. "נשרף לי ממיר בבית והדירה שלי כמעט עלתה באש", כתב מתלונן לפני כחצי שנה בפייסבוק, "אבל אף אחד לא טורח לחזור אליי". לפני 9 חודשים כתב מתלונן אחר: "ביום שבת בערב ממיר הפיברבוקס של הוט החליט שהוא נשרף, וסיכן אותי ואת כל תכולת הבית בשריפה", כתב בעמוד הפייסבוק של הוט וטען שלקח לחברה זמן רב לחזור אליו. "אם לא הייתי נוכח באותו הרגע בסלון ומבחין במקרה, אין לדעת איך זה היה נגמר".

עורכת הדין נירית פליישמן 
איום בתביעה נגד הוט על ממיר שנשרף. ארז שחם,
עו"ד נירית פליישמן/ארז שחם

הוט: "הממיר עומד בכל תקני הבטיחות"

מחברת הוט נמסר בתגובה: "מדובר בממיר פופולרי, המשרת מנויים רבים באופן תקין ולאורך זמן. הממירים המסופקים על ידי החברה עומדים בכל תקני הבטיחות הרלוונטיים ואישורי משרד התקשורת ומכון התקנים. החברה מייחסת למקרים הללו את מלוא הרצינות, וגם במקרה זה תואמו ללקוח ביקורי טכנאי אשר בוטלו על ידי הלקוח".

ממיר של הוט שנשרף. באדיבות המצולמים
הממיר שנשרף/באדיבות המצולמים
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully