וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין מירי רגב לראובן ריבלין לפני גמר הגביע: "הנשיא לא יצא גבר"

10.5.2018 / 12:24

דקות אחדות לפני פתיחת המשחק בטדי ביקשה השרה לעלות לכר הדשא וללחוץ את ידי השחקנים, אך לטענת מקורביה נשיא המדינה התנגד. ממשרד הספורט נמסר בתגובה: "בשום מדינה נורמלית הנשיא לא מונע משרת ספורט להשתתף בטקס"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עימות חריף בין שרת התרבות והספורט מירי רגב לנשיא המדינה רובי (ראובן) ריבלין. דקות אחדות לפני שהחל משחק גביע המדינה בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים אמש (רביעי) באיצטדיון טדי, ביקשה רגב לעלות לכר הדשא יחד עם נשיא המדינה. רגב טענה כי היא מעוניינת להיות חלק מהטקס, לחיצת הידיים לשחקנים ושירת 'התקווה', אך לטענת מקורביה, נשיא המדינה התנגד לכך. "הוא אמר בשיחה עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, שאם היא תעלה איתו לדשא, הוא עוזב מיד".

לרגב הוסבר כי זה מנוגד לפרוטוקול, והיא התבקשה לעלות למקומה ביציע. בסביבתה האשימו את נשיא המדינה ואנשיו. "זו לא התנהגות מכובדת, ממלכתית או ראויה", אמרו. "ההתנהלות שלו בעקבות דרישתה הייתה מכוערת. אין סיכוי שריבלין יגיע לקריה בלי שר הביטחון או לבית חולים בלי שר הבריאות. הנשיא לא יצא גבר. לא מתנהגים ככה. אנחנו נפיק לקחים ונסדיר נהלים מיוחדים כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו פעם נוספת".

ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה: "בשום מדינה נורמלית נשיא מדינה לא מונע משרת ספורט שמגיעה להשתתף בטקס לעלות ולשיר את 'התקווה'. מה שקרה אתמול היה מכוער ברמות בלתי סבירות. זו מציאות בזויה ששרת התרבות והספורט אינה יכולה לבצע את תפקידה באירוע רשמי בגלל התנהלות פוליטית. השרה רגב הנחתה את מנכ"ל משרדה להסדיר תקנון מסודר באירועים".

מלשכת הנשיא סירבו להגיב.

ראובן ריבלין עם מירי רגב בגמר גביע המדינה. ברני ארדוב
הרבה כעס מאחורי החיוכים. ראובן ריבלין עם מירי רגב אתמול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully