וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: "קפסולות של ויסוצקי הרסו את מכונת נספרסו"

28.5.2018 / 7:31

קבוצת תה ויסוצקי החלה לשווק קפסולות תואמות נספרסו לפני כשנה. לוואלה! עסקים נודע שהשימוש בקפסולות גרם נזקים למכונות נספרסו ולריבוי תלונות במוקד שירות הלקוחות של החברה. בויסוצקי מסבירים: "הצרכנים אינם נשמעים להוראות ההפעלה"

קפסלות ויסוצקי תואמות נספרסו. (צילום: באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
קפסולות ויסוצקי תואמות נספרסו/באדיבות המצולמים, (צילום: באדיבות המרואיינים)

מאז פג הפטנט על קפסולות נספרסו לפני כ-5 שנים, חברות רבות החלו לייצר מוצרים שיתאימו למכונה הפופולרית. הדבר מגדיל את התחרותיות לרווחת הצרכנים - אלא שפעמים רבות, המוצרים שנמכרים כתואמי נספרסו אינם מתיישבים עם מפרט המכונה, גורמים נזקים למוצר והצרכנים נאלצים לספוג עלויות תיקון בגובה מאות שקלים.

מאיה וגדי מתל אביב רכשו מכונת נספרסו לפני מספר שנים. אחרי תקופה ארוכה שהשתמשו בקפסולות קפה תואמות נספרסו, וגם בקפסולות מקוריות של החברה, החליטו להתנסות במוצר חדש - קפסולות תה תואמות נספרסו של חברת תה ויסוצקי. אלא שבניגוד להוראות ההפעלה של קפסולות הקפה, על האריזה מפורטות הוראות שימוש שונות, המצריכות הסרת מדבקה לפני השימוש. בני הזוג לא הסירו את המדבקה, המכונה יצאה משימוש תוך שניות - והם נאלצו לשלם מאות שקלים מכיסם על תיקון המכשיר.

כשפנו לשירות הלקוחות של החברה, נכונה להם הפתעה. בנספרסו מסתבר מכירים את התקלה. "אמרו לנו שכל שבוע מגיעים 100 מקרים", סיפרה מאיה לוואלה! עסקים על השיחה עם שירות הלקוחות. "הסבירו שהתלונות על ויסצוקי הם גם מאנשים שמסירים את המדבקה וגם כאלה שלא, והוסיפו שהם לא ממליצים להשתמש במוצר".

קפסלות ויסוצקי תואמות נספרסו. (צילום: באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
מכונת הנספרסו ששבקה חיים/באדיבות המצולמים, (צילום: באדיבות המרואיינים)

ברחבי הרשת מתלוננים: הקפסולות הרסו את המכונת הקפה

"המכונה מעולם לא עשתה בעיות. בשניה שהכנסנו את הקפסולות האלה, היא שבקה חיים, הקפסולה נתקעה בתוך המכונה וסירבה לצאת. למה צריך הוראות לקפסולה?"

בני הזוג אינם היחידים - ברחבי הרשת תלונות רבות מדווחות על תקלות דומות: "עשיתי שטות וקניתי קפסולות תה של ויסוצקי בטעם ארל גריי המתיימרות להיות תואמות לנספרסו", תיאר אחד הגולשים. "לא יכול לפתוח את המכונה מלמעלה וגם ניסיתי למשוך את הקפסולה מלמטה ללא הצלחה. המכונה שלי לא שמישה כתוצאה מהקפסולה ועלי לתקן אותה", כתב.

"למי הקפסולות האלה הרסו את מכונת קפה?", כתב גולש אחר, וקיבל תגובות הזדהות. "לי זה הרס את המכונה", הוסיף, "הרס לחלוטין (...) מי ידע שצריך להוציא לשונית?"

"המכונה כמה שנים אצלנו ומעולם לא עשתה בעיות", סיכמה מאיה. "בשנייה שהכנסנו את הקפסולות האלה היא שבקה חיים - הקפסולה נתקעה בתוך המכונה וסירבה לצאת. למה צריך הוראות לקפסולה? את שולפת ומכניסה, למה להכביד? בן אדם מורגל לשימוש מסוים בקפסולה, למה להוסיף לו עוד שלב?", היא תוהה.

קפסלות ויסוצקי תואמות נספרסו. (צילום: באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
הוראות ההפעלה על חבילת הקפסולות/באדיבות המצולמים, (צילום: באדיבות המרואיינים)

ויסוצקי: "הצרכנים אינם נשמעים להוראות ההפעלה"

"מדובר בתלונות של אנשים שאינם מסירים את הליד על הקפסולה ואינם פועלים לפי הוראות ההפעלה"

מחברת התה ויסוצקי נמסר בתגובה: "הקפסולות תואמות מכונות נספרסו שיוצרו עד שנת 2015 ומתאימות למיצוי מושלם של טעמי התה והחליטות בלחיצת כפתור. יש לציין כי במקרה המתואר מדובר בתלונות של אנשים שאינם מסירים את הליד על הקפסולה ואינם פועלים לפי הוראות ההפעלה, כפי שמצוין הן על האריזה והן על הקפסולה עצמה".

מחברת נספרסו נמסר בתגובה: "מכונות נספרסו תוכננו בהתאמה מושלמת לקפסולות האלומיניום של החברה, וזאת על מנת להשיג את התוצאה האופטימלית במיצוי הקפה ותפעול המכונה".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully