וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת רכשה את הפורמט הישראלי THE FOUR

וואלה ברנז'ה

30.5.2018 / 12:16

רשת תעלה את הגרסה הישראלית של הפורמט, שפותח על ידי ארמוזה ומשודר ב-FOX וזכה להצלחה בעונה הראשונה. עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן ברשת: "זו הפעם הראשונה שערוץ ישראלי רוכש פורמט ישראלי - אחרי שהוא יצא והצליח בעולם"

כנס פורמטים ישראלי. פרי מנדלבוים, מערכת וואלה! NEWS
כנס פורמטים ישראלי/מערכת וואלה! NEWS, פרי מנדלבוים

רשת תעלה את הגרסה הישראלית של הפורמט THE FOUR שפותח על ידי "ארמוזה פורמטס" ומשודר ברשת FOX האמריקאית. התכנית זכתה בעונה הראשונה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד. והייתה להשקה הגבוהה ביותר לתוכנית ריאליטי ב-FOX מזה 4 שנים. העונה השנייה צפויה לעלות כבר בשבועות הקרובים .

הייחודיות בפורמט הוא בכך שמתחילת העונה לא קיים שלב האודישנים. "רביעיית הגמר" שנבחרה בקפידה על ידי צוות השופטים, מוצגת כבר בפרק הראשון של התוכנית. בכל פרק יגיעו מתמודדים חדשים שינסו את מזלם ויעברו אודישן מול השופטים, כאשר ההחלטה אם להכניס אותם לרביעית הגמר חייבת להיעשות בהסכמה פה אחד על ידי צוות השופטים.

המתמודד בוחר מול מי מהנבחרת הוא נלחם, במטרה "להעיף" אחד מהם הביתה ולתפוס את מקומו ברבעיה שנבחרה, עוד טרם עליית התוכנית על ידי צוות הליהוק המוזיקלי את המנצח בקרב יבחר הקהל וייתן לו כרטיס כניסה לרביעייה החדשה. בפרק הגמר, ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על הכרטיס למקום הראשון.

את הגרסה האמריקאית מנחה פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור. "THE FOUR" פותח על ידי ארמוזה, בראשם נחמה כהן ומושיקו כהן והיא מופקת בארה"ב על ידי ITV . עד כה נמכר הפורמט ל-18 מדינות, ובנוסף לארה"ב היא משודרת כיום גם ברוסיה, פרו ורומניה.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת, מסר: "דה פור היא התוכנית המוסיקלית הכי רעננה, מקורית, ומוצלחת שיש היום בעולם ואני שמח שאנחנו מביאים אותה לרשת ועוד יותר משמח אותי שמי שיצר אותה הם יוצרים ישראליים. זו למעשה הפעם הראשונה שערוץ ישראלי מוביל רוכש פורמט ישראלי של "ארמוזה פורמטס" אחרי שהוא יצא והצליח בעולם. אני מאוד מאמין בתוכנית ומאמין שהצופים בישראל יתאהבו בה בדיוק כפי שאני התאהבתי".

אבי ארמוזה מסר: "אחרי ההצלחה של "דה פור" במדינות שונות ברחבי העולם, ובראשן בארצות הברית, אנחנו נרגשים במיוחד שהפורמט הזה, שנולד בישראל, יגיע גם למסך בארץ. רשת 13 הוא בית מצוין, ויחד איתם נשמח להביא את החוויה הכיפית, המרגשת והדרמטית של "דה פור" לקהל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully