וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפטן קוק": ברשת צוחקים על יובל המבולבל

6.6.2018 / 16:23

כוכב הילדים יובל שם טוב, הידוע בכינויו "יובל המבולבל", נחקר היום (ד') בחשד שרכש כמות גדולה של קוקאין. לצידו נתפסו על פי הפרטים דוגמנית מוכרת, עיתונאי זר ועוד. ברשתות החברתיות, כבר צוחקים על הפרשה

היום (ד') פורסם כי כוכב הילדים יובל שם טוב, המכונה יובל המבולבל, נחקר בחשד שרכש כמות גדולה של קוקאין מרשת סחר בסמים שחבריה חשודים בהפצה ברחבי הארץ. בין הלקוחות האחרים של הרשת, נתפסו ככל הנראה דוגמנית מוכרת, עיתונאי זר לצד אנשי עסקים ועורכי דין. לפני כשבועיים פשטה המשטרה על דירה בתל אביב ועצרה שלושה חשודים, בהם אח ואחות.

בדירה נתפסו לצד הסמים, גם טלפונים סלולריים שעל פי החשד שימשו את החשודים. בטלפונים שנתפסו, נמצאו גם אנשי הקשר שעל פי החשד רכשו סמים ובין היתר, על פי הפרטים, נראה שאחד הטלפונים הוא של יובל המבולבל, לצד האנשים הנוספים שמעורבים.

על פי הפרטים מדובר בעשרות עסקאות סמים לקונים בכל הארץ, ובקוקאין באיכות גבוהה שמחירו כ-2,000 שקלים לגרם. עד כה המשטרה הצליחה לאתר ולחקור עשרות חשודים ברכישת הסם, ומעצרו של החשוד המרכזי הוארך בבית המשפט. במהלך היום פרסם יובל שם טוב בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, סטורי שבו כתב "ואני מאמין בעצמי... כי אני זה אני והאמת בתוכי ואם רק אסתכל בליבי אמצא את הדרך שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully