וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכש סמים בהזדמנויות שונות": יובל המבולבל יעיד נגד נאשם בסחר בסמים

בכתב האישום שהוגש נגד מאור עלל בגין סחר בסמים קשים, נכתב כי מכר בהזדמנויות שונות קוקאין, MDMA וקנאביס בהיקפים ובמחירים משתנים. בכתב האישום מופיע גם שמו של כוכב הילדים יובל שם טוב, כמי שרכש קוקאין וישמש כעד התביעה נגד הנאשם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

(בווידאו: יובל שם טוב נחקר בחשד שרכש סמים מסוג קוקאין)

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד מאור עלל, בגין סחר בסמים מסוג קוקאין, MDMA וקנאביס. מעצרו של עלל בא בעקבות חקירה של משטרת לב תל אביב, במהלכה עלה החשד כי עלל עומד בראש רשת להפצת סמים בכמויות שונות. בין לקוחותיו של עלל - גם כוכב הילדים יובל שם טוב, המוכר בכינויו יובל המבולבל, והאמן אייל גבר.

כתב האישום מייחס לעלל סחר בסמים מסוכנים תוך התכתבות באפליקציית הווטסאפ. מפרטי האישום עולה כי עלל מכר הסמים במחירים משתנים, שלעתים הגיעו לאלפי שקלים לקילוגרים. הנאשם עלל מובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בית משפט השלום בתל אביב. במהלך הדיון הסכימה המשטרה לבקשת סנגורו, עו"ד אהוד בן יהודה, להאריך את מעצרו ב-12 ימים בלבד, כדי לתת לו הזדמנות ללמוד את חומר הראיות נגדו. סנגורו של עלל הכחיש את המיוחס לו וטען בבית המשפט כי "הלקוח שלי מעולם לא מכר סמים".

שמו של שם טוב, מופיע בכתב האישום כמי שרכש מעלל קוקאין בכעשר הזדמנויות בכמויות משתנות. בחלק מהמקרים - צוין כי שם טוב רכש קוקאין בכמות של שני גרם ושילם בעבורם 2,000 שקלים. שם טוב, שנחקר אתמול במשטרה, ישמש כעד תביעה בתיק המתנהל נגד עלל.

לקריאה נוספת:
יובל המבולבל נחקר בחשד לרכישת כמות גדולה של קוקאין
מחברת השמות והטלפון הנייד: כך הגיעה המשטרה ליובל המבולבל

יובל המבולבל. ניר פקין
בכתב האישום נכתב כי רכש סמים בהזדמנוית שונות. יובל שם טוב/ניר פקין

גם שמו של האמן אייל גבר מופיע בכתב האישום נגד עלל. גבר, כך נטען, רכש אף הוא קוקאין בהיקפים שונים מעלל בשבע הזדמנויות שונות. במרבית המקרים עמד מחירו של גרם סם על כ-600 שקלים.

שם טוב עצמו, שימש בעבר כעד תביעה נגד נאשמים אחרים בסחר בסמים. האירוע התרחש לפני כשנה וחצי, אז העלתה חקירת המשטרה שהסתייעה באמצעים טכנולוגים, כי כוכב הילדים רכש מהם סמים באילת, בעת שהגיע לעיר. הוא נקרא לתחנת המשטרה והיה אמור להעיד מטעם התביעה. לבסוף, הם הורשעו בהסדר טיעון וכך נמנע שם טוב מלהעיד נגדם בבית המשפט.

חקירת המשטרה נגד עלל החלה בעקבות פעילות יזומה של ימ"ר תל אביב, שנחשד שעמד בראש רשת ההפצה. החוקרים חושדים כי תחת עלל פעלה אחותו, ששימשה כמנהלת הכספים של רשת הפצת הסמים. בנוסף, לעלל היה סגן שעל פי החשד היה אחראי על ההפצה וכן כמה שליחים על קטנועים שדאגו להעברתו ללקוחות.

כבר בעת מעצרו של עלל, מצאו השוטרים מחברת ובה שמות לצד כתובות ומספרי הטלפון של הלקוחות, וכן כמויות הסמים שהזמינו לצד מחירים. גם מכשיר הטלפון הנייד של עלל נתפס. חקירת ההתקשרויות שביצע עלל העלתה חשד שעשרות לקוחות היו פונים באופן תדיר להזמין מנות קוקאין.

החקירה העלתה כי עלל נהג על פי החשד, לתמחר את הסמים שמכר בהתאם למעמדו של הקונה. שם טוב זומן עוד בשבוע שעבר לחקירה במשטרת לב תל אביב, והוצג בפניו חומר החקירה. במסגרת מתן עדותו, כמו גם 40 החשודים הנוספים שנחקרו, התבקש להפליל את עלל ואת חברי הרשת שפעלו על פי החשד לצדו.

(עדכון ראשון 11:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully