וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הסיר היה מלא": אריזת הפסטה הכילה גם חרקים

12.6.2018 / 9:20

כשפתחה משפחת פינקו את חבילת הפסטה המיובאת על ידי ויטה-פרי גליל שקנתה ברשת חצי חינם הם נדהמו לגלות חרקים הדבוקים למוצר. החברות: "התלונה טופלה והלקוח פוצה"

חרקים בפסטה. (באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
חרקים בפסטה/באדיבות המצולמים, (באדיבות המרואיינים)

משפחת פינקו מראשון לציון קנתה לפני מספר שבועות מארז פסטה של חברת ארבלה ברשת חצי חינם. ימים ספורים לאחר הקנייה, כשפתחו את החבילה ורוקנו את תכולתה לסיר מים, גילו בסיר נקודות שחורות. בהתחלה חשבו שהמים מלוכלכים, אולם אחר כך גילו שכל הסיר מלא בחרקים קטנים.

"קנינו את הפסטה לפני כמה שבועות", סיפר קרול פינקו. "לפני זמן מה, אשתי תכננה לבשל וראתה חלקיקים שחורים במים. היא הוציאה אותם אחד אחד וחשבה שזה ענין נקודתי, אבל אחר כך הבינה שכל הסיר מלא - החרקים דבוקים לפסטה. היא צילמה את זה וישר זרקה את הכל".

מדובר בפסטה המיוצרת בטורקיה עבור חברת ויטה-פרי גליל, היבואנית, ומשווקת באופן בלעדי ברשת חצי חינם. לאחר המקרה, פנה פינקו אל שירות הלקוחות של ויטה-פרי גליל במייל. כעבור מספר ימים חזרו אליו בתשובה: "לטיפול בפניה זו יש לפנות לשירות לקוחות של רשת חצי חינם". ברשת הזמינו אותו לקחת שובר זיכוי, אולם לטענתו, איש לא נתן לו הסבר על המקרה.

חרקים בפסטה. (באדיבות המרואיינים), באדיבות המצולמים
תאריך התפוגה רחוק. פסטה ארבלה באדיבות המרואיינים)/באדיבות המצולמים, (באדיבות המרואיינים)

חצי חינם: "הממצאים תקינים, התלונה טופלה"

"נראה לי שאתם מזלזלים בבריאות הלקוחות שלכם. אני לא מעוניין בפיצוי של כמה שקלים, אני מעוניין להבין מה אתם עושים כדי שהמקרה הזה לא יחזור. אני ממש לא מבין את התשובה לא שלכם ולא של חצי חינם"

"דיברתי עם חצי חינם והם הציעו לי שקית פסטה חדשה", כתב פינקו לשירות הלקוחות של ויטה בתגובה, "נראה לי שאתם מזלזלים בבריאות הלקוחות שלכם. אני לא מעוניין בפיצוי של כמה שקלים, אני מעוניין להבין מה אתם עושים כדי שהמקרה הזה לא יחזור. אני ממש לא מבין את התשובות - לא שלכם ולא של חצי חינם". עוד הוסיף פינקו במייל, "נראה לי שכדאי שאחרים ידעו על המקרה וידעו מה היחס שלכם לבריאות הלקוחות שלכם".

"מציק לי היחס יותר מאשר המקרה", הוסיף פינקו בשיחה עם וואלה! עסקים. "היה משהו לא תקין בפסטה ובסך הכל רציתי שיגידו שאני צודק, ושינסו לבדוק ולהבין להבא. אני רוצה לדעת שבפעם הבאה שאני קונה פסטה, לא אהיה חשוף לאותו הדבר". עוד התעקש פינקו שהחרקים נכנסו למוצר לפני קנייתו: "הוא נפתח רק לפני השימוש, ולפי כן היה מאוחסן עם מוצרים נוספים באותה המגירה. אף מוצר אחר לא נפגע ולא היה נגוע", סיכם.

מרשת חצי חינם נמסר בתגובה: "רשת חצי חינם פועלת בכל העת להעניק לכלל לקוחותיה את השירות הטוב ביותר יחד עם המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר. פסטה 'ארבלה' המיובאת על ידי חברת 'ויטה-פרי הגליל' נמכרת בסניפי הרשת מזה כ-5 שנים, מדי חודש נמכרות אלפי פסטות וכל זאת ללא כל תלונה מסוג זה. בעקבות פנייתכם בוצעה בדיקה יסודית לגבי איכות הפסטה שגם בה כל הממצאים תקינים לחלוטין. בכל אופן עם פניית הלקוח לרשת היא טופלה באופן מידי".

מרשת ויטה-פרי גליל נמסר בתגובה: "פסטה ארבלה מיובאת ע"י ויטה פרי גליל, אנו מקפידים על איכות המוצר שעובר בקרת איכות קפדנית במפעל. אנו מצרים על הפגם שנפל באחת משקיות המוצר. הלקוח פוצה בהתאם".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully