וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פוקס במו"מ לקבלת זיכיון להפעלת חנויות נוספות של אסתי לאודר בישראל

17.6.2018 / 10:50

קבוצת פוקס, בבעלות הראל ויזל, בוחנת כניסה לעולם הקוסמטיקה: הודיעה לבורסה על מו"מ לקבלת זיכיון בלעדי להפעלת החנויות העצמאיות של מותגי חברת אסתי לאודר בישראל

שפתונים של אסתי לאודר. יחצ,
השפתונים אסתי לאודר/יחצ

קבוצת פוקס, בבעלות איש העסקים הראל ויזל, בוחנת אפשרות להיכנס גם לתחום הקוסמטיקה: החברה הודיעה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי היא מנהלת משא ומתן לקבלת זיכיון בלעדי בישראל להפעלת חנויות חדשות של מותגי חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "אסתי לאודר" (מאק, בובי בראון, קליניק, סמאשבוקס ועוד). זאת מעבר לחנויות קיימות הפועלות כיום בישראל על ידי קבוצת אסתי לאודר.

חברת אלקליל בע"מ (המכונה גם קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל) היא חברת-בת של אסתי לאודר הבינלאומית ומחזיקה כ-50 חנויות בארץ. החברה עוסקת בייבוא, יצוא, שיווק והפצה של מוצרי קוסמטיקה. קבוצת פוקס מפעילה מותגי אופנה רבים, בהם מנגו, יאנגה, דיסני, סאקס ולאחרונה פתחה חנות ראשונה של רשת אורבן אאוטפיטרס האמריקאית.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מסר כי "קבוצת החברות אסתי לאודר מובילה את תחום הקוסמטיקה היוקרתית במדינת ישראל מזה שנים ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם רשתות הפארם ובתי הכלבו וכך תמשיך גם בעתיד. בנוסף, מפעילה הקבוצה כ-50 חנויות עצמאיות למותגים אסתי לאודר, מאק, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס וג'ו מלון לונדון. בימים אלו נבחנת האפשרות להרחיב את הפריסה של החנויות העצמאיות, כתוצאה משיפור בתנאי הסחר מול בקניונים".

בהודעה לבורסה נכתב כי "נכון למועד זה, טרם סוכמו תנאי ההתקשרות בין הצדדים ואין ודאות כי המו"מ בין הצדדים יבשיל לכדי עסקה".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully