וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה היפנית של מקס סטוק תפתח חנות ראשונה בת"א באוגוסט

18.6.2018 / 10:19

מיניסו ישראל תפתח סניף בקניון עזריאלי ו-7 סניפים נוספים עד סוף השנה. עוד בטרם פתיחת הסניף הראשון הודיעה רשת העיצוב והאביזרים מיפן על חילופי מנכ"לים בישראל

מיניסו יפן רשת חנויות שתתחרה במקס סטוק. מיניסו יפן,
בקרוב אצלנו. חנות של מיניסו יפן/מיניסו יפן

רשת העיצוב היפנית מיניסו (MINISO) הודיעה הבוקר (שני) כי חתמה על חוזה אסטרטגי לפתיחת חנויות ב-5 קניוני עזריאלי ברחבי הארץ. החנות הראשונה בישראל תיפתח באוגוסט בקניון עזריאלי תל אביב. במקביל הודיעה מיניסו על מינוייה של עינת פורטוגלי לתפקיד מנכ"לית הרשת בישראל, במקום שלומי גבאי, שמסיים את תפקידו.

ענקית העיצוב והאביזרים היפנית, שצפויה להתחרות ברשתות הסטוק המוזלות, תפתח 8 סניפים עד סוף השנה הנוכחית, כאשר הסניף הראשון ישתרע על פני שטח של כ-330 מ"ר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

בין היתר יפתחו חנויות גם בבאר שבע, קניון מלחה ירושלים, חיפה ומודיעין, כאשר הסניף השני ייפתח בספטמבר הקרוב בקניון עיר ימים בנתניה. במקביל, מיניסו עובדת על פריסה ראשונה עם קניוני עופר.

אשר למינויה של פורטוגלי, היא תחליף את גבאי שהודיע על פרישתו מהתפקיד. פורטוגלי שימשה כחברת הנהלה בקבוצת פוקס במשך 10 שנים, מהן 8 שנים כסמנכ"לית השיווק של הקבוצה ושנתיים כמנכ"לית Charles & Keith. במסגרת תפקידה הייתה שותפה בכניסת מותגים נוספים לשוק הישראלי ובהם פוקס הום, אמריקן איגל ועוד. לפני כן שימשה מנהלת שיווק של קולגייט פלמוליב ישראל בחברת ש.שסטוביץ.

כ-3,500 חנויות ברחבי העולם

פורטוגלי ציינה: "אני נכנסת לתפקיד מאתגר ומרתק באחת מרשתות הקמעונאות הצומחות והבולטות בעולם. אנו נרגשים לרגל פתיחת החנות הראשונה של הרשת בקניון עזריאלי תל אביב ולחנויות הנוספות העתידות להיפתח בחודשים הקרובים ברחבי הארץ. אנו מאמינים כי במיניסו הלקוחות ייהנו מחוויית קנייה בינלאומית אחרת".

גונן כהן, מבעלי מיניסו ישראל, הוסיף כי "פורטוגלי מביאה עמה ניסיון רב בתחום הניהול ואני בטוח שהיא האדם המתאים להוביל את הרשת בהקמתה ובהבאתה למחוזות חדשים וטובים בענף הקמעונאות הישראלי". לדבריו, "אנו שמחים על חתימת ההסכם עם קניוני עזריאלי שנמצאים במיקומים אסטרטגיים מצוינים עבור הרשת. החנות בתל אביב היא אבן דרך משמעותית בהשקת הרשת בישראל. למבקרים צפויה חווית עיצוב מיוחדת ונוחה עם פריטים מעוצבים ובמחירים משתלמים במיוחד".

נזכיר כי מיניסו ישראל בבעלות כהן, יזם ואיש עסקים המתגורר בסין בשנים האחרונות ופעיל בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם, אשר חבר לאיש עסקים נוסף, בעלים של קבוצה העוסקת בפיתוח עסקי בשוק האסיאתי ובשיתופי פעולה בינלאומיים; אליהם הצטרפו כשותפים-משקיעים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב ומי שלאחרונה רכשו 11 סניפי ניו-פארם.

מיניסו נוסדה ביפן בשנת 2013 על ידי המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו. הרשת מונה כ-3,500 חנויות ברחבי העולם. ב-2018 צפוי המחזור השנתי של הרשת להגיע ל-9 מיליארד דולר - דבר הממקם אותה כרשת הקמעונאית הצומחת ביותר בעולם. עד 2020 צפויות להיפתח עוד 10,000 חנויות ברחבי העולם. כבר היום לרשת חנויות באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד.

עוד באותו נושא

הרשת היפנית שנכנסת לישראל - אבל עדיין מציגה מפה של פלסטין

לכתבה המלאה

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully