וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא תפסה על חם את בנה בן ה-17 עושה סקס עם יועצת בית הספר שלו

24.6.2018 / 9:04

לא ייאמן: האם ההמומה מצאה את הבן שלה במיטה עם היועצת בת ה-33, וזו הסגירה את עצמה למשטרה והתפטרה מעבודתה. להורי התלמידים נמסר כי "אין הוכחה שקרה ביניהם משהו בשטח בית הספר"

צילום מסך

בסרטון - ככה זה נראה בטריילר לסרט Dirty teacher. המציאות יותר פרועה

יועצת בחטיבת ביניים בטקסס הסגירה את עצמה למשטרה בשסוע שעבר, לאחר שעל פי החשד אימו של אחד מהתלמידים בבית הספר תפסה את השניים במיטה על חם. היועצת בת ה-33, שאנון הת'וויי, נעצרה כשמעל לראשה מרחפות האשמות כבדות על מערכת יחסים בינה לבין התלמיד בן ה-17.

עוד בנושא

מורה הציגה לכיתה תמונה שלה מבצעת מין אוראלי בבעלה - ואנסה תלמיד
באישור ההורים: התלמיד ניהל מערכת יחסים מינית עם המורה שלו

מורה נתפסה על חם עם תלמיד. צילום מסך
שאנון הת'וויי/צילום מסך

הקשר בין השניים נמשך ככל הנראה מספר חודשים, והסתיים רק לאחר שאימו של הנער תפסה אותם עירומים בין הסדינים. לא ברור אם נתפסו בביתה של היועצת או במקום אחר. אגב, הת'וויי נשואה למאמן ההיאבקות של החטיבה, שכמובן נפגע גם הוא מהתפוצצות הפרשה. מי שלפחות כלפי חוץ לא ממש התרגשה מכל זה היא היועצת עצמה, שנראתה לא פחות ממאושרת בתמונת המעצר שלה. ברישומים של בית המשפט נאמר שהמורה הודתה שהיא מאוהבת בתלמיד ותכננה לעזוב את בעלה עבורה.

מורה נתפסה על חם עם תלמיד. צילום מסך
תאמינו או לא, זו תמונת המעצר שלה/צילום מסך
מורה נתפסה על חם עם תלמיד. צילום מסך
הת'וויי ובעלה, מאמן ההיאבקות/צילום מסך

לאחר שמערכת היחסים האסורה יצאה לאור, המשטרה יצרה קשר עם אנשי ההנהלה בבית הספר לגבי ההאשמות והיועצת שבתחילה נשלחה הביתה לחופשה בתשלום, התפטרה בסופו של דבר לפני שהסגירה את עצמה לרשויות. הורי התלמידים בבית הספר קיבלו הודעה על האירוע, לפיה "אין שום הוכחה שמשהו קרה ביניהם בשטח בית הספר". לא בטוח שזה ניחם אותם יותר מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully