וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: הטמפון התפרק - וחתיכות ממנו נשארו בגוף האישה

27.6.2018 / 8:00

רותי רכשה חבילת טמפונים ברשת סופר פארם של המותג הפרטי "לייף". לאחר השימוש הופתעה לגלות שהטמפון התעוות וחלקים ממנו נותרו בגופה. "זו לא הפעם הראשונה", סיפרה לוואלה! עסקים. לייף: "המוצר עומד בתקן מחמיר. הסיבים נשטפים מגוף האישה באופן טבעי"

טמפון לייף מתפרק בגוף. (באדיבות המרואיינת), באדיבות המצולמים
הטמפון המפורק/באדיבות המצולמים, (באדיבות המרואיינת)

השימוש בטמפונים כרוך בחוויה פולשנית, אינטימית, סביב האזורים הרגישים ביותר בגוף האישה. נשים הבוחרות להשתמש במוצר בזמן המחזור החודשי, יוצאות מנקודת הנחה שהטמפון מותאם לצרכי האישה ובטוח לשימוש. רותי בת 35 מתל אביב רכשה לפני כחודש חבילת טמפונים ללא מוליך, תוצרת המותג הפרטי של סופר-פארם "לייף". לאחר השימוש גילתה לתדהמתה שהטמפון התעוות לחלוטין ויצא קרוע. כשבדקה גילתה שחתיכה מהטמפון נותרה בגופה.

"בשנה האחרונה השתמשתי בין היתר במוצר הזה", סיפרה לוואלה! עסקים, "כבר קרה לי בעבר שהוצאתי את הטמפון של לייף והוא נראה חצי מפורק, כמו צמר גפן דחוס, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות", אמרה. "הפעם כשהוצאתי אותו לגמרי, ראיתי שהצורה שלו לא אחידה, אלא כמו כדור צמר גפן קרוע. בדקתי וגיליתי שנשארה חתיכה בתוך הגוף". לדבריה, היא משתמשת בטמפונים מעל 20 שנה ומעולם זה לא קרה לה.

"זה היה מלחיץ ביותר", הוסיפה, "אני חושבת שאם לא הייתי מוצאת את החתיכה הזו בעצמי, לא הייתי נרגעת עד שלא הייתי הולכת לרופא שהיה מוודא ששום דבר לא נשאר בפנים. תמיד מזהירים מפני השארת טמפון יותר מדי זמן בגוף, המחשבה שחתיכה נשארה, מלחיצה מאוד".

באופן גורף השיח על טמפונים ומחזור חודשי עדיין לא פופולרי ברשתות החברתיות, אלא אם מדובר בקבוצות סגורות המיועדות לנשים בלבד. בכל זאת, אפשר למצוא ברשת תלונות: "קניתי טמפונים של לייף", סיפרה גולשת בפוסט שהעלתה בעמוד הפרטי שלה, לפני כשנה וחצי. "גיליתי שטמפונים יכולים להיות גרועים בהיבטים שמעולם לא דמיינתי", כתבה.

טמפון לייף מתפרק בגוף. (באדיבות המרואיינת), באדיבות המצולמים
חתיכות מהטמפון/באדיבות המצולמים, (באדיבות המרואיינת)

לייף: "גם אם נותרים בגוף סיבים של הטמפון, לא נשקפת למשתמשת כל סכנה"

"מדובר במקרה חריג ביותר, שאינו מוכר לנו וכמובן שניצור קשר עם הלקוחה על מנת להעביר את המוצר לבדיקה ולתחקר את האירוע. צר לנו על אי הנוחות שנגמרה ללקוחה"

מיצרנית הטמפונים של לייף, עלבד, נמסר בתגובה: "מדובר במקרה חריג ביותר, שאינו מוכר לנו וכמובן שניצור קשר עם הלקוחה על מנת להעביר את המוצר לבדיקה ולתחקר את האירוע. צר לנו על אי הנוחות שנגמרה ללקוחה.

"טמפוני לייף מיוצרים על ידי חברת עלבד פאם, שהיא אחד מהיצרנים המובילים בעולם ומוכרת כמיליארד טמפונים בשנה בעולם. עלבד פאם מייצרת טמפונים לרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, כגון, וולמארט, טרגט, לידל, קרוגר, CVS ועוד - גם למותגים בתחום.

"החברה עומדת בכל תקני האיכות הקיימים, לרבות ה-FDA (משרד הבריאות האמריקאי), משרד הבריאות הקנדי ועוד תקנים הנדרשים במדינות השונות. עלבד מבצעת ביקורת למוצריה בכל שלבי הייצור בתדירות גבוהה על פי הנדרש מתקני ה-FDA ואף יותר, על מנת להבטיח איכות בלתי מתפשרת ושימוש בטוח למשתמשות. לפי עלבד - גם אם נותרים בגוף סיבים של הטמפון לא נשקפת למשתמשת כל סכנה".

טמפונים של לייף התפרקו בגוף. (צילום: באדיבות המרואיינת), באדיבות המצולמים
אריזת הטמפונים/באדיבות המצולמים, (צילום: באדיבות המרואיינת)
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully