וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם משפחת סימפסון חזתה את גמר המונדיאל?

29.6.2018 / 0:08

הפרק החמישי בעונה התשיעית של "משפחת סימפסון" מציג משחק כדורגל גורלי ומכריע בין מקסיקו לפורטוגל. אחרי שהסימפסונס הצליחו לחזות את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, אוהדי שתי הקבוצות מקווים שיעשו זאת שוב

הסימפסונס חזו את גמר המונדיאל?/THE SIMPSONS - FOX

האם משפחת סימפסון חזו את גמר מונדיאל 2018? אנחנו לא יודעים איך הם עושים את זה, אבל לסימפסונס יש מוניטין בחיזוי עתידות, אחרי שחזו בהצלחה את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב בפרק ששודר לפני כמעט שני עשורים. כעת, אוהדי נבחרות מקסיקו ופורטוגל ממש מקווים שלמשפחה הצהובה באמת יש יכולות ניבוי לאור פרק ששודר ב-1997 שם הנבחרות שלהם מתמודדות ראש בראש - על תואר האומה הגדולה ביותר בעולם.

העיתון הפורטוגלי "אקו" דיווח: "למרות שאין אינדיקציה ברורה באיזו שנה המשחק התקיים, פרט אחד הוביל צופים להאמין שהמשחק שמופיע בפרק לקוח ממונדיאל 2018. נראה שיש התייחסות בפרק לשערורייה של חברי הנבחרת המקסיקנית, שלכאורה חגגו עם כמה נשים לפני תחילת התחרות. בפרק נראה שחקן הנבחרת מבלה עם נשים בביקיני בג'קוזי - מה שלפי התקשורת המקומית אכן קרה במסיבות פרטיות של הנבחרת לפני תחילת גביע העולם.

המשחק של מקסיקו-פורטוגל מופיע בפרק החמישי של העונה התשיעית, "The Cartridge Family", ובניגוד למה שאנחנו מאחלים לו - מסתיים במהומה.

הסימפסונס חזו את גמר המונדיאל?. תאגיד כאן
הסימפסונס חזו את גמר המונדיאל?/תאגיד כאן

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בינה מלאכותית קבעה: זו הנבחרת שתזכה במונדיאל ברוסיה

לכתבה המלאה
הסימפסונס חזו את גמר המונדיאל?. אתר רשמי
בפרק נראה שחקן הנבחרת מבלה עם נשים בביקיני בג'קוזי/אתר רשמי

לא כמו היום, בזמן שידור הפרק הסיכוי שנראה את נבחרת פורטוגל בכל גמר שהוא היה קלוש לחלוטין - היא דורגה במקום ה-30 בעולם. לעומת זאת, מקסיקו הייתה גם אז קבוצה חזקה מאוד. השנה מדובר בשתי קבוצות דומיננטיות ולכן התחזית של הסימפסונים כבר לא כל כך מופרכת - אבל לא לגמרי מדוייקת. בעקבות התוצאות בשלב הבתים - כששתי הקבוצות סיימו במקום השני בבתים שלהן - לא קיים מצב בו השתיים יפגשו בגמר. במקרה האופטימי ביותר עבורן (שכולל נצחונות הדדיים בכל המשחקים הבאים שלהן) השתיים יפגשו בחצי הגמר.

הקטע המלא מהפרק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully