וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גם קדם האירוויזיון הבא יהיה בקשת

12.7.2018 / 14:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי קשת הייתה היחידה מבין המועמדים הרלוונטיים שהגישה הצעה לקול קורא שפרסם התאגיד, שבעצמו החליט ככל הנראה לרדת מהפקה עצמאית. גם ברשת ויתרו על הקדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות רצונו של התאגיד והצהרת הכוונות של רשת, מסתמן כי גם קדם האירוויזיון הבא יתקיים על מסך קשת, על גבי הפורמט של "הכוכב הבא לאירוויזיון". לוואלה ברנז'ה נודע כי קשת למעשה נותרה גוף השידור היחיד הרלוונטי שהגיש הצעה ל"קול קורא" שפרסם התאגיד להפקת המשדרים שיובילו את בחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בארץ בשנה הבאה.

המכרז שהוציא התאגיד נסגר בתחילת השבוע, זאת לאחר שבכאן העניקו הארכה לרשת - שהביעה את רצונה להפיק אף היא את הקדם אצלה, במסגרת אחת מתוכניות ריאליטי המוזיקה שלה. ואולם, גורם ברשת הסביר השבוע לוואלה ברנז'ה כי לבסוף הוחלט בערוץ שלא להגיש הצעה שכן "לא 'דה פור' בעונתה הראשונה ולא 'דה וויס' מתאימות לדבר הזה". באשר ל"אקס פקטור", הגורם הבהיר כי "עליית התוכנית לאוויר אינה תואמת את לוחות הזמנים".

ההחלטה על בחירת השיר הבא עוררה לא מעט מחלוקות בין קשת לתאגיד. עם סיום העונה הקודמת, פנו בכאן לקשת בדרישה להסיר את הפרסומים שלה המזמינים לאודישנים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019. על פי התאגיד, "בפרסומים יצרו בקשת מצג שווא לפיו התוכנית תבחר גם בשנה הבאה את הנציג לאירוויזיון, זאת בשעה שאין כל סיכום בין הגופים על המשך שיתוף הפעולה". הפנייה הייתה בשל כוונה שהייתה לתאגיד להפיק את האירוע בעצמו.

כזכור, לפני ארבעה חודשים פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד בוחנים בכלל אפשרות כי הפקת בחירת המועמד לאירוויזיון 2019 תחזור לשירות הציבורי, בדומה לשידורי ה"קדם אירוויזיון" בימי רשות השידור, ואולם ההערכה היא כי עם זכיית נטע ברזילי באירוויזיון והעברת הפוקוס להפקת האירוע בשנה הבאה בישראל - בתאגיד הבינו שלוחות הזמנים והמורכבות תדרוש התמקדות רק באירוע הזה.

ברשת בחרו שלא להגיב לדברים, כך גם בתאגיד השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully