וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא חינם? אמזון שינתה את תנאי המבצע לישראל

12.7.2018 / 14:19

רגע לפני חגיגת המבצעים הגדולה "אמזון פריים דיי", ענקית הסחר המקוון עדכנה את תנאי מבצע משלוחי החינם בישראל - ומגבילה את המשלוח של פריטים בעלי נפח ומשקל גדולים

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: טיפים לרכישת מוצרים באתר אמזון)

רגע לפני חגיגת המבצעים הגדולה של אמזון "אמזון פריים דיי" שיחול בשבוע הבא, ענקית הסחר המקוון עדכנה הלילה (חמישי) את תנאי המבצע לישראל: מעתה, מוצרים ישלחו בחינם לארץ - רק אם הנפח שלהם והמשקל אינם גדולים. זאת בהמשך למבצע שפתחה אמזון בסוף השבוע שעבר, לפיו כל המשלוחים מהאתר האמריקאי לישראל יהיו ללא תשלום.

מבדיקת וואלה! עסקים עולה כי ההגבלה עדיין חלה על מוצרים שאמזון מוכרת בעצמה, וכן המשלוחים על מוצרים קטנים יותר יהיו בחינם, בתנאי שסל הקניות אינו מתחת ל-80 דולר. כזכור, במסגרת המבצע אמזון ביטלה את דמי המשלוח לישראל על מוצרים מעל 80 דולר, שנמכרים על ידי אמזון עצמה.

"הייתה קפיצה של מאות אחוזים בהיקף הקניות", מעריך בני בוחניק, מנהל קבוצת הקניות ברשת בפייסבוק "כזה אני רוצה", "הישראלים קנו בעיקר מוצרים בעלי נפח גדול, מוצרים שהיו נגישים לישראלים תמיד, אבל הם נמנעו מלהזמין אותם בגלל עלויות השילוח הגבוהות".

לדבריו, מדובר במוצרים כגון כיסאות בטיחות לתינוק, בוסטרים, מעשנות, צעצועים לילדים בעלי נפח גדול ועוד. "אמזון עושה לא מעט ניסויים, ומתקנים תוך כדי תנועה. לשימחתנו המבצע הבסיסי ממשיך, ומוצרים בעלי נפח קטן עדיין נשלחים לארץ ללא עלויות", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully