וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת האב המתעלל נמצאה בחצר ביתו 12 שנים לאחר שבתו רצחה אותו

16.7.2018 / 10:01

אחרי 40 שנה של התעללות מינית, ברברה קומבס הרגה את אביה וקברה אותו בחצר ביתם. סודה התגלה 12 שנים לאחר מכן, כשנציג רשויות הרווחה ביקש להגיע לבקר את האב

MEN

בסרטון - המשטרה מחוץ לבית בו נמצאה גופת האב

ברברה קומבס בת ה-63 נידונה בשבוע שעבר ל-9 שנות מאסר אחרי שנמצא כי הרגה את אביה והסתירה את גופתו בחצר ביתם לפני 12 שנים. סיפורה של ברברה נחשף אחרי שנציג רשויות הרווחה ניסה לתאם פגישה עם אביה, קנת' קומבס, ללא הצלחה. אחרי מספר דחיות ויום לפני ביקורו המתוכנן, נאלצה ברברה לגשת את תחנת המשטרה ב-7 בינואר השנה ולחשוף את האמת.

בחקירתה סיפרה ברברה שאביה התעלל בה מינית במשך 40 שנה. לדבריה, הפעם הראשונה שאולצה בידי אביה להצטלם בעירום הייתה בגיל 5. מאז היא נאנסה מאות פעמים, כשגם בעשור החמישי לחייה הוא היה מטריד אותה ונוגע בחזה שלה ללא הסכמתה. היא טענה גם שבמהלך מסכת ההתעללויות נכנסה להריון מאביה וכמה ימים לאחר לידת בנם, דיוויד, הוא נפטר. במשך כל השנים היא הסתירה את מעשי אביה מבעלה דאז ומבתה השנייה, איסלי, גם אחרי שחזרה לגור בביתו בעקבות גירושיה.

הרגע ששבר אותה היה כשנחשפה במקרה לתמונות עירום של קטינים בחדרו וחשדה שהיא לא הקורבן היחיד שלו. ב-2006, ברגע של חולשה, לקחה ברברה את חפירה והכתה בראשו של אביה. כשזה הסתובב אליה, היא הכתה בו שוב, הפילה אותו לרצפה, ובעזרת הכף שיספה את גרונו. אחרי שאביה דימם למוות, היא עטפה אותו בשטיח והשאירה אותו בחצר. ביום למחרת היא הזמינה אדמה וקברה אותו בחצר ביתם שברדיש, מנצ'סטר רבתי. היא מיהרה לפנות את חפציו והמשיכה לגור בביתם, כשחלון חדר השינה שלה פונה אל קברו המאולתר של אביה. האב, ששירת בחיל האוויר במהלך מלחמת העולם השנייה, היה בן 87 במותו.

האישה שרצחה את אביה לאחר שהתעלל בה מינית. אתר רשמי
ברברה קומבס בת ה-63 חשפה שרצחה את אביה אחרי שהתעלל בה מינית/אתר רשמי

עוד בנושא:

עורך הדין של ברברה, מרטין הסלוף, סיפר בבית המשפט מה הוביל למעשיה: "ברברה סבלה ארבעה עשורים מהתעללות מינית קיצונית, נפשית ופיזית. זה אחד המקרים הטרגיים ביותר שהגיעו לבית המשפט. האישה בת ה-63, שהייתה אישה טובה כל חייה, הרגה את אביה אחרי 40 שנים של התעללות. היא נאנסה מאות פעמים בידי אביה. אחרי שנחשפה לתמונות מיניות מפורשות של קטין, היא לבסוף נשברה". הסלוף הוסיף: "היא פעלה ברגע של חולשה וסלידה, והייתה בפאניקה כשנאלצה לקבור את גופתו בחצר".

מישל קולבורן, מטעם התביעה, הסכימה עם הטענה שברברה סבלה מחיי התעללות, אולם לא הצדיקה את התנהלותה לאחר התקיפה. "היא הסתירה את מעשיה במסכת של שקרים שנועדו לכסות את עקבותיה", היא אמרה והוסיפה שברברה הייתה משיבה למכתבים בשמו של אביה והמשיכה לפדות סכום של 189 אלף ליש"ט מכספי הפנסיה והקצבאות השונות שלו. עורך דינה של ברברה השיב שהיא נאלצה להמשיך לקבל את הכסף כדי לא להעלות חשד שאביה כבר לא בחיים.

גופתו של קנת' קומבס נקברה בחצר ביתו. אתר רשמי
גופתו של קנת' קומבס נקברה בחצר ביתו/אתר רשמי
גופתו של קנת' קומבס נקברה בחצר ביתו. אתר רשמי
גופתו של קנת' קומבס נקברה בחצר ביתו/אתר רשמי

מקורביו ושכניו של קנת' קומבס לא ידעו דבר על גורלו המר. השכנים הניחו שהוא עזב את הבית, וליתר קרובי המשפחה נודע מאוחר יותר מברברה שהוא נפטר ממחלת לב פתאומית ושגופתו נשרפה. החשדות החלו להתבהר בסתיו 2017 כשנציג רשויות הרווחה ניסה לתאם פגישה עם האב (שאמור להיות היום בן 99) כדי לוודא שהוא ערוך לקראת החורף. בתו דחתה את הביקור בכל מיני תירוצים, עד שהבינה כי לא תוכל לברוח מזה עוד ונאלצה לחשוף את סיפורה. השוטרים סיפרו שברברה דיברה בקור רוח מפתיע כשחשפה את מעשיה, כשרק בחקירה הרביעית הסכימה לדבר על מעשי ההתעללות.

השופט, טימוטי קינג, אמר לברברה במשפטה שחשפה את האמת רק כשהחבל סביבה החל להתהדק. השופט לא הסכים עם הטענה שעשתה זאת לשם הגנה עצמית, אולם הסכים להפחית את עונשה לאור המלצות הפסיכיאטרים שהעריכו כי ברברה סובלת מהפרעת דחק פוסט טראומטית ודיכאון קשה שהיו בין הגורמים שהובילו למעשה, "שיקול הדעת הרציונלי שלה נפגע והיא לא הצליחה לשלוט בעצמה", הוא אמר. בתה בת ה-18 סיפרה שליבה נשבר לגלות מה הסתירה אמה וכיצד הליכה אותה שולל כל השנים, אבל היא עדיין עומדת לצדה ומקווה שכשכל זה יסתיים הן יוכלו לחזור לשמור על קשר נורמלי ככל הניתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully