וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הסטוק: מיניסו פותחת סניף ראשון בארץ; מוצרים החל מ-5 שקלים

25.7.2018 / 12:00

בעוד כשבועיים תיפתח החנות הראשונה של הרשת הסינית-יפנית בקניון עזריאלי בתל אביב, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ותכלול כ-3,000 מוצרים. אף שחלק מהם נמכרים במחירים נמוכים במיוחד, אחרים יטפסו עד ל-30 שקלים ויותר. ויש גם מוצרים תואמי אייפון

מיניסו תמונות יח"צ וצילום מסך
אים ישראל במפה רק פלסטין. צילום: יח"צ, צילום מסך,
מיניסו/צילום: יח"צ, צילום מסך

בהלת הסטוק נמשכת: בעוד כשבועיים תיפתח החנות הראשונה של ענקית הקמעונאות הסינית-יפנית "מיניסו" (MINISO), בבעלות משותפת של המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו, בקניון עזריאלי בתל אביב. בחנות, שתשתרע על פני שטח של כ-280 מ"ר, הושקעו כ-2 מיליון שקל. עד סוף השנה יפתחו סניפים נוספים בקניון עיר ימים בנתניה, קניון מלחה בירושלים ובימים אלה מתנהל משא ומתן עם רשת ביג. יעד החברה להקים ב-5 שנים הקרובות 50 חנויות בשטח של 200-300 מ"ר.

מוצרי הרשת בארץ ימנו כ-3,000 פריטים ב-10 קטגוריות שונות: לייף סטייל, חזרה לבית הספר, סלולרי, ועוד. מרבית המוצרים ימכרו בטווח 5-20 שקלים, 82% מהמוצרים ב-29 שקלים ו-12% ב-20-29 שקלים. המוצר היקר ביותר בארץ מתחום האלקטרוניקה ומחירו 129 שקלים. לרשת זיכיון למכור 20 מותגים שונים, כגון דיסני, מרוובל ועוד. בארץ בשלב זה החברה תשווק מוצרים של הפנתר הוורוד ווי ברבר.

מנכ"לית החברה, עינת פורטוגלי, סיפרה על חזון החברה במסיבת עיתונאים שכינסה הבוקר (רביעי): "להיות נגישים לכל הלקוחות, במרכז ובפריפריה, לא רק בקניונים המובילים אלא גם במרכזים השכונתיים. זה ערך של נגישות. אנחנו רוצים להיות מותג משמעותי, כמו המותגים הגדולים שאנחנו מוכרים. החזון של היזם הוא להיות כמו קוקה קולה".

סרט הדבקה צבעוני מיניסו. יח"צ,
סרטי הדבקה של מיניסו/יח"צ

מוצרים תואמי אייפון באישור אפל

המחירים בארץ לא נופלים מהמחירים בעולם ואפילו זולים מגרמניה, למעט סין - שם המוצרים זולים ב-50%-60%. בשלב זה אין אתר מכירות אונליין, אולם ברשת מדווחים שבימים אלה הוא נמצא בפיתוח

עוד סיפרה שמוצרי הרשת תואמי אייפון וקיבלו את אישור ענקית הסלולר אפל, בהתאמה מלאה למוצריה. לדברי פורטוגלי, המחירים בארץ לא נופלים מהמחירים בעולם ואפילו זולים מגרמניה, למעט סין - שם המוצרים זולים ב-50%-60%. בשלב זה אין אתר מכירות אונליין, אולם ברשת מדווחים שבימים אלה הוא נמצא בפיתוח.

מיניסו ישראל נמצאת בבעלות 4 שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן, יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם; ואליהם הצטרפו כשותפים האחים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים ומבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. מיניסו נוסדה ב-2013 וכיום היא מונה כ-3,500 חנויות ברחבי העולם, וצומחת בקצב של כ-100 חנויות חדשות בחודש. הצפי ל-2020 הוא 6,000 חנויות וצפי המכירה 9 מיליארד דולר.

רשת מיניסו ישראל מצטרפת לרשת סטוק יפנית נוספת - דייסו - שמציעה מוצרים ב-10 שקלים ופתחה בשבועות האחרונים שני סניפים באשדוד וברעננה. ביום ראשון הקרוב צפויה הרשת לפתוח סניף שלישי בראשון לציון.

מספרים בטיחותיות לילדים מיניסו. יח"צ,
מספריים בטיחותיות לילדים של מיניסו/יח"צ
בקבוק מים ספורט אדום מיניסו. יח"צ,
בקבוק מים אדום של מיניסו/יח"צ
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully