וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קסטרו: "משבוע הבא 100% מההזמנות יסופקו תוך יום"

25.7.2018 / 15:29

את הדברים אמר גבי רוטר בוועידת "גו איקומרס" שעסק בסחר מקוון. עוד התייחס לכניסת אמזון לישראל וטען שהמדינה לא מבטלת את הפטור עד 75 דולר על ייבוא אישי משיקולים פופוליסטיים

גבי רוטר. ניב אהרונסון
גבי רוטר/ניב אהרונסון

מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר, התראיין היום (רביעי) בוועידה השנתית "גו אי קומרס" של חברת מידע כנסים, העוסקת בסחר המקוון, שנערך במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב והבטיח שהחל בשבוע הבא קסטרו תספק סחורה לצרכן תוך יום עסקים אחד. כיום, מתחייבת הרשת למשלוח תוך 3 ימי עסקים, אולם לדבריו מרבית ההזמנות כבר מגיעות ליעדן תוך יום עסקים אחד. בימים אלה בונה הרשת אתר סחר חדש ובעתיד היא תשווק דרכו קולקציות ייחודיות לצרכני האונליין.

עוד התייחס רוטר לכניסת ענקית הסחר המקוון אמזון לישראל ולא שלל שיתוף פעולה עתידי. "אנחנו פתוחים לחו"ל, קרוב ל-100 ארצות, אבל אנחנו לא משווקים לחו"ל. הישראלים מזמינים מחו"ל מכל מקום בעולם דרך אמזון ופלטפורמות אחרות כמו וולמרט ועוד", אמר רוטר. "אני חושב שאחת האפשרויות היא להיכנס לפלטפורמות האלה. אם רוצים ליצור מודעות למותג, להיכנס לפלטפורמות האלה וליצור מודעות בשווקים שאין בהם מודעות".

רוטר יצא נגד ההחלטה לא לבטל את הפטור ממס בהזמנות של עד 75 דולר. "אני חושב שהבעיה העיקרית שלנו זו האפליה לרעה של היבוא של מוצרים מחו"ל", טען רוטר. "הרגולטור, משיקולים פופוליסטים לא מבטל אותו או מוריד את המע"מ. אני מצטער שזה ככה, זה גורם נזק למדינה בכמות המסים ופוגע ביכולת שלנו להרוויח כסף, בייחוד כששכר המינימום עלה ביותר מ-25%. זה האיום המרכזי שלנו, ובארץ אתה רואה מותגים בינלאומיים שישראל היא השוק הכי גדול. איך זה יכול להיות שהשוק גדול ביותר של נקסט זה ישראל אחרי אנגליה?"

בסיום דבריו התייחס רוטר גם לחדירת המותג קרולינה למקה לשוק האמריקאי. "צריך לדאוג לחדירה שיווקית, אנחנו מתכוונים להיכנס במלוא העוצמה לשוק האמריקאי, הבעיה העיקרית היא שאנחנו לא יודעים את כמויות המלאי וייצור המשקפיים לוקח 5 חודשים, הכמויות הן כמויות משמעותיות מאוד", סיפר רוטר. עוד ציין שקים קרדשיאן נבחרה לפרזנטורית המותג. "היא הראשונה שהצליחה למכור בושם בלי שהריחו אותו, אולי זה ממאפייני הדור", סיכם.

seperator

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן


יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il



או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully