וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכלו לי, שתו לי: על מה התלוננתם השבוע? המצעד של וואלה! עסקים

3.8.2018 / 0:00

עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, החל מסלמונלה בחומוס ועד בגדי תינוקות עם כיתוב שערורייתי. איך אפשר להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת

צילום: אולפן וואלה! NEWS, עריכת וידאו: רן צימט

(בווידאו: התלונות הבולטות של השבוע)

אבא לתינוק מתל אביב נכנס השבוע לסניף שילב בגן העיר. הוא הופתע לגלות קולקציה חדשה של בגדי גוף לפעוטות הנושאת את הכיתוב "me too". הוא צילם את הקולקציה, העלה לרשת והפוסט הפך ויראלי במהירות. עשרות תגובות ושיתופים. ומה לחברה היה להגיד? היא התנצלה והסירה את הקולקציה מהמדפים. לתגובה המלאה, כנסו לכתבה.

לסיפור המלא, צפו בווידאו למעלה

ומה עוד היה השבוע - אוהבים לקנות כריך או קפה בנתבג? בדקו היטב את שערי ההמרה. בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, חושפת שערי המרה גבוהים במיוחד ברשתות בתי קפה ומסעדות בנמל התעופה. מדובר על צרכנים שרוכשים במטבע זר, והמוצרים מופיעים בשקלים. מדובר בסניף של רשת בית הקפה קקאו, סניף קפה מוטו, הסניף של רשת אילנ'ס והסניף של מסעדת Frame Chef & Sushi Bar.. הפערים מצטברים לעשרות שקלים, זאת כמובן אם שילמתם במטבע זר. ואיך החברות הגיבו לפרסום הבקשה לתביעה? לתגובה המלאה, כנסו לכתבה.

לסיפור המלא, צפו בווידאו למעלה

גבר רותח מעצבים. ShutterStock
מעצבן? פנו אלינו/ShutterStock

ומה עוד היה השבוע? בדיקה מדגמית של גביעי חומוס אחלה, 650 גר, במפעלי הסלטים של שטראוס בכרמיאל, העלתה תוצאות חיוביות לחיידק הסלמונלה. החברה דיווחה כנדרש למשרד הבריאות והשמידה את המוצר, אולם כ-400 יחידות הופצו בטעות לנקודות המכירה. החברה הצליחה להגיע לכל המוצרים, למעט 80 גביעים שכבר נרכשו. מיד יצאה הודעה לתקשורת אולם ללא הואיל. עד עצם היום הזה החברה לא הצליחה לאתר את כל הגביעים, התנצלו ומסרו לנו שהם ממשיכים לבצע "תהליכי שיפור והידוק בקרת האיכות". לתגובה המלאה של החברה, כנסו לכתבה.

לסיפור המלא, צפו בווידאו למעלה

ומה למשרד הבריאות היה לומר בנושא? "שירות המזון במשרד הבריאות מעודד את עסקי המזון ליישם מערכות אבטחת איכות ובטיחות שנועדו למזער ככל הניתן את החריגות והזיהומים. יחד עם זאת, לכשקיימת חריגה, המערכת מאפשרת לבצע החזרה של המוצר (ריקול) על מנת למזער את החשיפה. במקרה כזה החברה מחויבת לדווח למשרדנו.

"במקרה זה החברה דיווחה למשרד כי לאחר בדיקות עצמיות שהחברה ביצעה נמצא חשד לסלמונלה בבדיקה מעבדתית של מנת הייצור, וכי 2 משטחים שווקו, מתוכם הרוב נאסף, כך שכ-80 גביעים נמכרו לצרכנים.

"בוצעה ביקורת היום במקום, וכנהוג במקרים אלה, קו הייצור נעצר ועבר ניקוי וחיטוי יסודי. החברה ממשיכה בבדיקת המקרה ונדרשה להמשיך לדווח למשרדנו. לא נתקבלו תלונות צרכנים במשרדנו לגבי המוצר. מנת הייצור בה קיים חשד לחיידק תושמד".

עוד באותו נושא

הטעיה ופגמים במוצר: איזו רשת מזון קיבלה הכי הרבה תלונות ב-2017

לכתבה המלאה
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully